Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:38:08 GMT

اهداء دستگاه بالابر به بیمارستان میناب توسط خیرین

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۸۸۰

اهداء دستگاه بالابر به بیمارستان میناب توسط خیرین

بهرامی گفت: با پیگیری های کمیته امداد در قالب طرح زکات مستحب، بالابر بیمار با ارزش ۱۲ میلیون تومان توسط خیرین مردم روستای نخل ابراهیمی میناب به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ کار خیر به هر شکل ، شیوه ،مکان ، لباس و مقامی انجام شود شایسته تقدیر و مباهات است شاید تصور بیشتر ما از کار خیر دستگیری از یک نیازمند ، حمایت از یک زن سرپرست خانوار و یا حتی نگهداری از معلول و سالمند باشد اما در این کشور اسلامی مردمی هستند که کار خیر را طور دیگری معنا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسین بهرامی معاون مشارکت کمیته امداد شهرستان میناب در گفتگو با هرمز با اشاره به طرح های مختلف این اداره در کمک به بخش های نیازمند جامعه اظهار کرد: کمیته امداد طرح هایی باعنوان زکات مستحب و زکات واجب دارد که در زکات مستحبی، خیرین کمک های شایانی در بخش های مختلف شهرستان انجام داده اند.

معاون مشارکت کمیته امداد میناب افزود: بعداز شناسایی کمبودهای تجهیزات درمانی و بهداشتی شهرستان،خیرین نوعدوستی که با کمیته امداد همکاری می کنند به کمک کردن در رفع کمبودهای درمانی شهرستان تشویق می کنیم.

بهرامی ادامه داد: با پیگیری های کمیته امداد در قالب طرح زکات مستحب، بالابر بیمار با ارزش 12 میلیون تومان توسط خیرین مردم روستای نخل ابراهیمی میناب به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اهدا شد.

وی تصریح کرد: این عمل خیرخواهانه با هدف سهولت جابجایی بیماران جهت انجام امورات رادیولوژی و سی تی اسکن صورت گرفت.

معاون کمیته امداد میناب گفت: همچنین تعداد 2هزار ماسک با ارزش 10میلیون تومان در قالب طرح زکات مستحبی توسط خیرین روستای نخل ابراهیمی جهت استفاده کادر درمانی و بهداشتی به بیمارستان شهرستان میناب اهدا شد.

بهرامی با اشاره به موارد مشابه این نوع کمک های در سال های قبل خاطرنشان کرد: در سال 97 تعداد 4تخت دیالیز با ارزش 52میلیون تومان در قالب زکات مستحبی کمیته امداد توسط خیرین شهرستان به بیمارستان میناب اهدا شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد توسط خیرین اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد

حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد