Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:31:24 GMT

۱۱۶ واحد خسارت دیده از سیل سیمرغ به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۹۳۰

۱۱۶ واحد خسارت دیده از سیل سیمرغ به بهره‌برداری رسید

بارش شدید باران که از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۷ در مازندران شروع شد و تا اوایل فرودین سال ۹۸ ادامه داشت، باعث بروز خسارت هایی به بخش های مختلف در مازندران شد.سیمرغ ، میاندرود و جویبار سه شهرستانی بوده اند که بیشترین خسارت را در سیل و سیلاب روزهای پایانی اسفند ماه سال ۹۷ و اوایل فروردین ۹۸ متحمل شدند.

بارش شدید باران همراه با سیلاب بیشترین خسارت را به بخش مسکن در شهرستان سیمرغ وارد کرده است ، به طوری که یکهزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در این شهرستان دچار خسارت دید که از این تعداد ۱۴۱ واحد هم به طور کامل تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حبیب نژاد روشن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که ۱۲ واحد دیگر از ساختمان های تخریب شده در مرحله دیوار چینی و آماده سازی هستند ، افزود : البته تعدادی از واحدهای تخریبی هم خانه دوم مالکین محسوب می شد که عجله ای برای ساخت و ساز ندارند و امکان دارد در زمان دیگری ساخت و ساز انجام شود.

وی با اظهار این که مالکین خسارت دیده سیل سیمرغ تسهیلات بلاعوض ، معیشتی و تعمیری خود را دریافت کرده اند، گفت : به مالکان خسارت دیده از سیل حدود ۱۹ میلیارد تومان وام معیشتی ، حدود ۱۲ میلیارد تومان وام تعمیری و حدود ۱۰ میلیارد تومان وام احداثی تعلق گرفته است.

فرماندار شهرستان سیمرغ بیان کرد : خسارت دیدگان سیل در این شهرستان مبلغ ۸۶ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض خود را دریافت کرده اند.

حبیب نژاد در پایان با اعلام اینکه ۳۲ هزار پاکت سیمان در اختیار خسارت دیدگان سیل سیمرغ قرار گرفته است ، گفت:برای تجهیزات لوازم منزل خسارت دیدگان سیل علاوه بر کمک های مردمی دولت هم ورود پیدا کرده است و ملزومات آشپزخانه در اختیار مالکان قرار گرفت .  

برچسب‌ها مازندران بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیمرغ سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیمرغ سیل مازندران بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیمرغ سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،احیاجاهدی در این بازدید از نزدیک موارد و مشکلات تاسیسات فاضلاب سلماس را بررسی و نسبت به رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.  در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت تعمیر و اصلاح سیستم دانه‌گیر، سرویس تابلو‌برق دیزل ژنراتور، تعمیر بلوئر‌های معیوب، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و دوربین‌های حفاظتی در دستور کار امور آب و فاضلاب سلماس قرار گیرد. در این بازدید امیدنژاداسد سرپرست امور آب و فاضلاب سلماس نیز با یادآوری مسائل و مشکلات بخش بهره‌برداری فاضلاب اظهار داشت: در سال گذشته با استفاده از مشارکت‌های مردمی، ۱/۵ کیلومتر شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دیگر خبرها

  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه