Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:35:16 GMT

داوید سیلوا، مربی بعدی دست‌پرورده پپ؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۴۹۹۴۴

داوید سیلوا، مربی بعدی دست‌پرورده پپ؟

داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچسترسیتی می‌گوید بعد از بازنشستگی ممکن است به دنیای مربی‌گری وارد شده و به عنوان دستیار پپ گواردیولا فعالیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا، ستاره اسپانیایی که برای خداحفظی با منچسترسیتی آماده می‌شود می‌گوید ممکن است بعد از آویختن کفش‌هایش به دنیای مربی‌گری وارد شده و به عنوان دستیار سرمربی بزرگ این تیم، پپ گواردیولا فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

داوید سیلوای 34ساله آخرین ماه‌های قراردادش با سیتی را سپری می‌کند. سیلوا قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و قصد دارد بعد از ده سال حضور در انگلیس چالش دیگری را تجربه کند. سیلوا هنوز برنامه‌ای برای بازنشستگی ندارد ولی می‌گوید در آینده نزدیک چاره‌ای جز این نخواهد داشت و برای آن زمان برنامه‌هایی دارد.

 

سیلوا در گفتگو با تلویزیون منچسترسیتی گفت:" من اوایل علاقه‌ای به مربی‌گری نداشتم ولی همینطور که زمان می‌گذرد علاقه‌ام بیشتر می‌شود. شاید وقتی بازنشسته شدم به دنیای مربی‌گری وارد بشوم. البته هنوز کاملا مطمئن نیستم چون دلم می‌خواهد چند سال دیگر بازی کنم".

 

 

داوید سیلوا در دوران فوتبالی خود با تعدادی از مربیان بزرگ دنیا کار کرده و تجربیات گرانبهایی آموخته. او در حال حاضر زیر نظر پپ گواردیولا کار می‌کند و از جمله مربیانی که سابقه کار با آنها را دارد می‌توان به کلودیو رانیری، رونالد کومان، اونای امری، لوئیس آراگونس و ویسنته دل‌بوسکه اشاره کرد.

 

دیوید سیلوا منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا داوید سیلوا مربی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۴۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم

سیلوا دیر یا زود به لندن باز می‌گردد 

طرفداری | ساعتی قبل، تیاگو سیلوا اعلام کرد در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش، چلسی را ترک خواهد کرد. این مدافع ۳۹ ساله و برزیلی در تابستان ۲۰۲۰ و با انتقالی آزاد به جمع آبی‌های لندن اضافه شد و چهار سال برای این تیم به میدان رفت.

رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴ عشق بی پایان سیلوا به چلسی

به گزارش فابریتزیو رومانو، تیاگو سیلوا به شدت مشتاق است که در آینده‌ای نزدیک، به عنوان مربی یا مدیر به چلسی بازگردد. سیلوا به باشگاه چلسی و شهر لندن علاقه بسیاری دارد و خانواده او نیز از زندگی در این شهر، کاملا راضی هستند. ضمن اینکه فرزندان سیلوا نیز در عضویت آکادمی چلسی قرار دارند و مدافع برزیلی نمی‌خواهد در روند پیشرفت آن‌ها اختلال ایجاد کند.

بر اساس خبرها، سیلوا در نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما ترجیح داد برای کمک به چلسی، تا پایان فصل در این تیم بماند. از فلومیننزه برزیل به عنوان مقصد بعدی سیلوا نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رازهای نقاشی مرگ سقراط
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم