Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@18:08:54 GMT

تا اطلاع ثانوی مدارس تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۰۰۳۰

تا اطلاع ثانوی مدارس تعطیل است

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بازگشایی مدارس تابع سیاست‌های وزارت بهداشت هستیم که آن‌ها اعلام کردند تا اطلاع ثانوی باید مدارس بسته باشد تا شرایط لازم فراهم شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وزیر آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس در استان‌هایی که وضعیت آن‌ها سفید است، گفت: برای این کار اشکالات زیادی وجود دارد، ۳۰ درصد معلمان ما تردد می‌کنند یعنی ممکن است از منطقه قرمز به منطقه سفید بروند و نگرانی‌ها را تشدید می‌کند و در هر منطقه‌ای مدارس را باز کنیم نیاز است پروتکل‌های وزارت بهداشت رعایت شود از جمله فاصله اجتماعی، اما در بسیاری از کلاس‌های درس نمی‌توان یک متر فاصله را ایجاد کرد همچنین در بررسی‌های محققین و حدود ۱۲ درصد تعطیلی مدارس در فاصله گیری اجتماعی موثر است و ۲۲ درصد سهم تردد‌ها کاهش می‌یابد در تمام دنیا مدارس اولین جایی است که تعطیل می‌شود و آخرین جایی است که باز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاجی میرزایی گفت: برای بازگشایی مدارس تابع سیاست‌های وزارت بهداشت هستیم که آن‌ها اعلام کردند تا اطلاع ثانوی باید مدارس بسته باشد تا شرایط لازم فراهم شود.

کنکور دهه سوم تیر برگزار می‌شود

حاجی میرزایی درباره برگزاری کنکور عنوان کرد: دانش‌آموزان پایه دوازدهم اهمیت ویژه‌ای دارند و معمولاً حدود ۹۰ درصد محتوای آموزشی تا آخر اسفند تمام می‌شد و شروع سال تحصیلی جدید همراه با مرور درس‌ها بود، برای پایه دوازدهم تصمیم گرفتیم تا اردیبهشت ماه درس‌ها به اتمام برسد، اردیبهشت برای جمع‌بندی مطالب باشد و امتحانات نهایی تا هفته سوم خرداد ماه ادامه دارد، هفته سوم خرداد می‌تواند پایان امتحانات نهایی باشد و بعد از آن سه هفته نیاز است تا داوطلبان آمادگی شرکت در کنکور را داشته باشند بر این اساس دهه سوم تیر زمان برای برگزاری کنکور است و اگر اتفاقات غیرقابل پیش بینی بیفتد شرایط تغییر خواهد کرد.

وی درباره برگزاری امتحانات نهایی عنوان کرد:، چون دانش‌آموزان فقط امتحان می‌دهند و برمی‌گردند، می‌توان سالن‌های بزرگتر گرفت و فاصله اجتماعی را رعایت کرد و پروتکل‌های وزارت بهداشت را رعایت خواهیم کرد، تاکید داریم که امتحانات به صورت حضوری باشد، اما اگر شرایط به گونه‌ای باشد که پروتکل وزارت بهداشت اجاره برگزاری آزمون حضوری را ندهد به شیوه غیر حضوری نیز می‌توانیم امتحانات نهایی را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش و پرورش وزارت بهداشت امتحانات نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟

به گزاش پارس نیوز ، با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، مدارس و دانشگاه‌های نوبت عصر برخی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، کرخه و کارون به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت