Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر گفت : تمام آمار و اطلاعات را اعلام خواهم کرد تا مردم بدانند پول هایشان در کجا خرج شده است تا به سازمان های مردم نهاد اعتماد کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کریم همتی رییس سازمان هلال احمر در نشست بررسی کمک های خيران در زمان شیوع کرونا  ضمن تشکر از خیریه ها گفت:ما باید به مردم کمک کنیم و مردم نیز باید در کنار ما باشن همه خیرین از مال گذشتن و کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه : ما باید کاری کنیم مردم به ما اعتماد کنند و شفاف باشیم و ما در بحث کرونا همدلی را به خوبی دیدیم و کمک های خوبی انجام شد بالغ بر 410میلیارد ریال کمک به هلال شد.

 

همتی گفت:تمام آمار و اطلاعات را اعلام خواهم کرد تا مردم بدانند پول هایشان در کجا خرج شده است تا به سازمان های مردم نهاد اعتماد کنند.

این خبر تکمیل می شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلال احمر ایران امداد و نجات سوانح کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود