Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:55:03 GMT

تعطیلی مراکز تعویض پلاک همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۰۳۹۹

تعطیلی مراکز تعویض پلاک همچنان ادامه دارد

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عین الله جهانی در گفت وگویی با اشاره به تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، گفت: تعطیلی این مراکز همچنان ادامه دارد و لازم است شهروندانی که قصد خرید و فروش خودرو یا تعویض پلاک دارند، مواردی را مدنظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که اگر اجباری به خرید و فروش خودرویشان ندارند، تا زمان بازگشایی مراکز شماره گذاری صبر کنند، اما اگر حتما باید نسبت به خرید و فروش خودروی خود اقدام کنند، لازم است یکسری نکات را مد نظر قرار دهند؛ اول اینکه حتما برای فروش خودرویشان مبایعه نامه تنظیم کنند و علاوه بر دو طرف معامله دو شاهد نیز آن را امضا کنند. برای مبایعه نامه نیز می‌توان به شکل دستی یا با مراجعه به نمایشگاه فروش خودرو این کار را انجام داد.   معاون پلیس راهور ناجا افزود: در عین حال لازم است شهروندان توجه داشته باشند که حتما در مبایعه نامه قید کنند که اصالت وسیله نقلیه باید از سوی پلیس تایید شود و معامله را مشروط به تعیین اصالت از سوی پلیس پس از بازگشایی مراکز تعویض پلاک کنند.   جهانی با اشاره به تعویض وکالتنامه‌ای پلاک خودرو نیز اظهار کرد: اگر افرادی به شکل وکالتی اقدام به خرید و فروش خودرو کرده و قصد دارند به همین شکل نیز تعویض پلاک انجام دهند، لازم است حتما مدت وکالتنامه را بیشتر معین کنند تا بسته بودن مراکز تعویض پلاک مشکلی برایشان ایجاد نکند.   وی افزود: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری  و تعویض پلاک که از طریق رسانه‌های رسمی اعلام خواهد شد، افراد می‌توانند با مراجعه به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری علاوه بر دریافت پلاک و کارت خودرو، سند وسیله نقلیه را هم از مرکز شماره‌گذاری دریافت کنند.   معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک که از روزهای پایانی سال 98 اتخاذ شد، گفت: با توجه به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری از ابتدای امسال تاکنون هیچ خودرویی در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور شماره‌گذاری یا تعویض پلاک نشده است.   انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: مراکز شماره گذاری خرید و فروش خودرو مراکز تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تعطیلی مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: قیمت‌ها رو به افزایش است و طبقه متوسط ​​در حال فروپاشی است. اگر دولت کنونی که برای ما هزینه زیادی به بار آورده، همچنان به کار خود ادامه دهد و برکنار نشود، قیمت‌ها به افزایش خود ادامه می‌دهند.

در همین راستا، رسانه‌های عبری زبان از آغاز موج قریب الوقوع افزایش قیمت‌ها از فردا چهارشنبه خبر دادند و نوشتند: علاوه بر قیمت بنزین که در ماه مه مجددا افزایش می‌یابد، لبنیات نیز گران شده و لیست بلندبالایی از افزایش قیمت مواد غذایی و شوینده‌ها وارد مرحله اجرا می‌شود.

اخیرا شبکه عبری «کان» به نقل از یک منبع بلندپایه در وزارت دارایی رژیم اشغالگر گزارش داد: اگر جنگ ادامه پیدا کند، چاره‌ای جز افزایش مالیات نیست. وزارت دارایی اسرائیل در نظر دارد به زودی مالیات‌ها را برای تامین هزینه‌های جنگ در غزه افزایش دهد.

این مساله در راستای ادامه شکست اقتصادی رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر ۲۰۲۳ است. با توجه به افزایش هزینه‌های دولت اشغالگر، کاهش واردات و صادرات، تعطیلی کارخانه‌ها و فروپاشی بخش گردشگری، این ادعا که اقتصاد این رژیم در برابر تأثیرات جنگ مصون است، فروپاشیده است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان