Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ از روند مذاکراتش برای تمدید قرارداد با این باشگاه و رسانه‌ای شدن آن ناراحت است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مذاکرات میان باشگاه بایرن مونیخ و مانوئل نویر برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان 34 ساله به بن‌بست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویر که در سال 2011 با قراردادی 30 میلیون یورویی از شالکه به بایرن مونیخ پیوست و تاکنون 18 جام مختلف را با این تیم کسب کرده است، قراردادش این فصل به اتمام می‌رسد. مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده اما طرفین هنوز به توافقی دست نیافته‌اند، چرا که این دروازه‌بان آلمانی خواهان تمدید قرارداد بلند مدت است، اما مدیران بایرن مونیخ خواهان تمدید یک ساله قرارداد این دروازه‌بان 34 ساله هستند.

نویر در واکنش به افشای جزئیات مذاکراتش با بایرنی‌ها برای تمدید قرارداد در رسانه‌ها به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: تمامی صحبت‌هایی که بین من و باشگاه از سال 2011 صورت گرفته، همیشه با اطمینان بالایی انجام شده است. هیچ وقت هم صحبت‌های‌مان به بیرون از باشگاه درز نکرده است، اما حالا جزئیاتی از بحثی که ما بین خود داشته‌ایم در رسانه‌ها منتشر شده که اغلب حتی درست نیستند. این مورد من را آزار می‌دهد. این، طوری نیست که من بایرن را می‌شناسم.

ماتئوس: فکر نمی‌کنم نویر فصل آینده در بایرن مونیخ باشدبن‌بست در مذاکرات میان نویر و بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد

وی افزود: می‌خواهم تا جایی که سرحال هستم، بازی کنم، اما مهمترین چیز برای من اعتماد است. واضح است که خواستن قراردادی پنج ساله رؤیاپردازانه است. من در حال حاضر 34 ساله هستم و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که تا 39 سالگی چه وضعیتی خواهم داشت. همیشه برایم مهم بوده است که بتوانم با اعتماد مدیران باشگاه کار کنم، به همان اندازه که من به‌عنوان بازیکن و کاپیتان به این باشگاه وفادار هستم.

دروازه‌بان آلمانی سرخپوشان مونیخی تصریح کرد: من قراردادی را می‌خواهم که معامله‌ای دو سر برد برای هر دو طرف باشد و همه خوشحال باشیم. می‌خواهم بازی کنم و برای تیم در ترکیب باشم و هر کاری که لازم باشد را انجام خواهم داد تا اطمینان حاصل پیدا کنیم که با صد درصد شور و اشتیاق به حداکثر موفقیت دست پیدا کنیم. شرایط اما برای ادامه همکاری باید مناسب باشد. من در حال حاضر مذاکره‌ای با باشگاه ندارم و مدیر برنامه‌هایم این کار را می‌کند. به همین خاطر نمی‌خواهم به شخص خاصی اشاره کنم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط مانوئل نویر بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مانوئل نویر بایرن مونیخ مانوئل نویر بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد بایرن مونیخ دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر

به گزارش "ورزش سه"، دیرو خبر مهمی در آرژانتین منتشر شد. به گفته لئو پارادیزو، خبرنگار ESPN، اینتر میامی مذاکرات را با آنخل دی ماریا برای عقد قرارداد احتمالی با او آغاز کرده است. این باشگاه آمریکایی می‌خواهد وینگر آرژانتینی بنفیکا را برای تقویت تیمش بخرد اما طبق ادعای منابع پرتغالی، دی ماریا احتمالا با بنفیکا یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

پارادیزو ادعا کرده بود که ماریا به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد و هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی است. 

ال ‌فیدئو 36 ساله که تا پایان فصل با بنفیکا قرارداد دارد، پیشنهاد تمدید دریافت کرده ولی فعلا به آن پاسخ نداده است. او قصد دارد با اتمام فصل، همه گزینه های خود را ارزیابی کند. در اینتر میامی همچنان امیدوارند رفاقت و صمیمیت دیرینه او با مسی در این انتقال تعیین کننده باشد. 

لازم به ذکر است که دی ماریا سخت علاقه داشت سال های پایانی فوتبالش را در روساریو سنترال سپری کند ولی بعد از اینکه او و خانواده اش تهدید شدند، قید بازگشت به فوتبال آرژانتین را زد.

دیگر خبرها

  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!