Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:49:55 GMT

«موموی عجیب و غریب»؛ گربه‌ای که فکر همه را می‌خواند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۰۷۳۴

«موموی عجیب و غریب»؛ گربه‌ای که فکر همه را می‌خواند

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «مومو؛ گربه‌ی عجیب و غریب» با نویسندگی و تصویرگری مرتضی رخصت پناه، به‌تازگی توسط انتشارات فاطمی (کتاب طوطی) چاپ و منتشر شده است.

کتاب «مومو؛ گربه‌ی عجیب و غریب» مناسب گروه سنی ب است و قصه گربه‌ای را روایت می‌کند که هیچ دوستی ندارد و تنهای تنهاست؛ در کوچه‌ها قدم می‌زند، تنهایی از درخت بالا می‌رود و زیر آفتاب پهناور چرت می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گربه‌ عجیب و غریب خیلی دلش می‌خواهد دوستی داشته باشد اما دوست پیدا کردن اصلاً برایش آسان نیست. زیرا مومو یک‌کمی عجیب و غریب است. شاید این‌عجیب و غریب بودن هم گاه‌گداری بد نباشد، اما زمان‌های هم کارهای تعجب‌برانگیز انجام می‌دهد.

مومو فکر همه را می‌خواند به همین خاطر هم نمی‌تواند دوستی برای خودش پیدا کند. اما یک روز امید دارد که بالاخره دوستی که بتواند با او معاشرت کند، از راه برسد.

در ادامه قصه، مومو تصمیم می‌گیرد کمی از عجیب‌وغریب‌بودن دست بردارد و فکر کسی را نخواند؛ فقط کسی که دوست داشته باشد.

این‌کتاب با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و ویراستاری سارا مطلوب چاپ و منتشر شده است.

کد خبر 4903367 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات فاطمی کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی خبرگزاری مهر ادبیات رایزنی فرهنگی گردشگری حسن انوشه شیوع کرونا ادبیات جهان موزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درگذشت چهره ها نویسنده جهانی میراث فرهنگی عجیب و غریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه ضمن اعلام این که در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد خواهند شد، گفت که همزمان؛ برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز در آستانه آزادی هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • چرا کسی برای دختران دانشجوی آمریکایی شعر برای خواهرم نمی‌خواند!
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری