Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@22:56:04 GMT

مشکلی در تأمین گوشت و مرغ در استان کرمانشاه وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۰۷۳۸

مشکلی در تأمین گوشت و مرغ در استان کرمانشاه وجود ندارد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: نظارت کامل بر اقلام ضروری مردم انجام و با صاحبان اصناف متخلف برخورد قانونی می‌شود. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

مسعود بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان همچون سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه اصناف به ویژه واحدهایی که بیشترین تقاضا را دارند اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 164 هزار مورد بازرسی انجام شد که از این تعداد حدود 10 هزار پرونده تشکیل شد و افراد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیگلری با اشاره به اینکه در زمینه تأمین و عرضه گوشت قرمز و مرغ در استان مشکلی وجود ندارد گفت: قیمت مرغ اکنون مناسب و کمتر از قیمت مصوب دولت است و مشکلی در تأمین و توزیع آن وجود ندارد.

بیش از 750 تن شکر و 750 تن برنج هندی به بازار ماه رمضان قم اختصاص یافتتهران|رصد قیمت ‌کالاها در اسلامشهر/ کاهش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار ادامه داردهمدان|قیمت مرغ در ماه رمضان گران نمی‌شود / روزانه 80 تن مرغ در بازار همدان توزیع می‌شود

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه از نظر قیمت گوشت قرمز در جایگاه نهم یا دهم کشور قرار دارد و مشکلی در تأمین و قیمت وجود ندارد.

وی بیان کرد: چنانچه مردم تخلفی از سوی اصناف مشاهده کردند از طریق تلفن 124 گزارش خود را اعلام کنند و به قید فوریت به موضوع رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/832 / ت

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمانشاه وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی