Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:15:18 GMT

کشف و توقیف واحد کشتار و عرضه دام غیر مجاز در مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۱۰۹۴

کشف و توقیف واحد کشتار و عرضه دام غیر مجاز در مشهد

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی شهرستان با پیگیری گزارشات مردمی در روز جمعه 29 فروردین، موفق به کشف یک واحد مسکونی که اقدام به کشتار غیرمجاز می‌کرد؛ شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، محمود جوادی نژاد اظهار کرد: کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی مشهد با پیگیری گزارشات مردمی در روز جمعه 29 فروردین، موفق به کشف یک واحد مسکونی که اقدام به کشتار غیرمجاز می‌کرد؛ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: در این واحد مسکونی تعداد هشت لاشه گوسفندی حاصل از کشتار غیر مجاز، آلایشات مربوطه و پنج رأس دام زنده قبل از توزیع در سطح شهر کشف و توقیف شد.

وی بیان کرد: دام‌ها و لاشه‌های مزبور جهت بازرسی بهداشتی به کشتارگاه مشهد منتقل و پرونده متشکله به منظور رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد کشف کشتار توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز