Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از امهال حق بیمه اسفندماه 98 و فروردین و اردیبهشت ماه 99 سهم کارفرما (20 درصد) مجتمع‌های فرهنگی و هنری که فعالیتشان از موضوع کرونا متاثر شده است، خبر داد.

سید علی زمزم اظهار کرد: طبق بخشنامه اداره کل تامین اجتماعی، مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان نسبت به ارسال لیست حقوق و مزد ماه‌های مذکور با رعایت ماده 39 قانون تامین اجتماعی و در مهلت مقرر قانونی (بدون حق بیمه متعلقه سهم کارفرما) به شعب تامین اجتماعی اقدام کرده و مکلف به پرداخت حق بیمه سهم کارفرما (20 درصد) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه مبنای دریافت لیست حقوق و مزد کارکنان ماه‌های اشاره شده، بر اساس لیست‌های ارسالی دی ماه 98 خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به امهال داده شده به این کارگاه‌ها و بعد از اتمام دوره یاد شده، کارفرمایان باید حداکثر تا پایان تیرماه 99 نسبت به تعیین تکلیف حق بیمه معوق شده سهم کارفرما بابت اسفندماه 98 و فروردین لغایت اردیبهشت ماه 99 اقدام کرده و در این خصوص واحدها می‌توانند نسبت به تقسیط آن برای حداکثر تا پایان سال 99 اقدام کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: حق بیمه سهم کارفرمایی (20 درصد) ماه‌های اشاره شده در خصوص فعالیت‌ها و کارگاه‌های فرهنگی و هنری، درصورت ارسال صورت مزد و حقوق ماهیانه وفق ماده (39 ) قانون تامین اجتماعی، مشمول تاخیر جرایم پرداخت نخواهند بود.

زمزم از تسهیلات و امتیازات اداره کل امور مالیاتی برای مجتمع‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و رسانه‌ای استان با توجه به مصادف بودن مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم ( فصل زمستان)سال 98 با تعطیلات نوروزی و شیوع بیماری کرونا خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به درخواست‌های مودیان مشمول نظام مالیات بر ارزش افزوده و به منظور فراهم کردن زمینه اجرای تکلیف قانونی برای آنان، بنا به اختیار حاصل از قانون و مقررات امتیازاتی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم ( فصل زمستان) سال 98 را تا پایان روز یکشنبه 31 فروردین ماه تسلیم کنند، امکان برخورداری 100 درصد بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور و همچنین جریمه تاخیر در مدت یاد شده در صورت درخواست کتبی برای آنان فراهم می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: فعالیت‌های مشمول بهره مندی از این تسهیلات و امتیازات، شامل؛       سالن‌های سینما، مراکز خدمات پشتیبان فنی سینمایی (لابراتورها و استودیوهای صدا، تدوین، دوبله، تجهیز ابزاری، انیمیشن، جلوه‌های ویژه بصری)، موسسات سینمایی (تهیه و تولید، توزیع و پخش، ویدئو رسانه، عرضه بین‌المللی فیلم، تحقیق و پژوهش و نگارش فیلمنامه)،       مراکز عرضه نمایش درخواست (VOD)، آموزشگاه‌های آزاد سینماییو       تهیه‌کنندگان حقیقی و حقوقی می‌شوند.

 زمزم یادآور شد: برای گروه‌های اقتصادی، سر رسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده تا پایان روز چهارشنبه 31 اردیبهشت ماه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کروناویروس بيمه ماليات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مالیات بر ارزش افزوده مجتمع های فرهنگی سهم کارفرما تا پایان حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر

مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را با توجه ویژه به محیط زیست پیرامونی و گسترش جنگل‌های حرا به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد. 

به گزارش شانا، محمد مسعودنیا، رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به کاشت درخت حرا در سواحل مناطق پیرامونی داشته و در این مسیر گام‌هاژ مهمی برداشته است.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی برای توجه به مسائل محیط زیستی مناطق پیرامونی، بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا را به محیط زیست استان بوشهر اهدا کرد و این تعداد در سواحل شهرستان‌های مناطق پیرامونی کاشته شد.

رئیس اچ‌اس‌ئی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: عملیات پاکسازی سواحل مناطق پیرامونی نیز یکی از برنامه‌های مهم حوزه محیط زیست مجتمع گاز پارس جنوبی است و پارسال بیش از ۷۰ عملیات پاکسازی سواحل با تلاش و اقدام‌های شاخص متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده‌گانه و با مشارکت پیمانکاران، جوامع محلی و سمن‌های فعال در منطقه ثبت شد.

مسعودنیا همچنین بیان کرد: پارسال بیش از ۶ هزار اصله نهال در گونه‌های مختلف بومی و سازگار با منطقه در طبیعت شهرستان‌های همجوار با همکاری پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی کاشته شد.

وی یادآدر شد: یکی از موارد مهم در حوزه توجه به هوای پاک، اختصاص بیش از ۱۵ هکتار از زمین‌های اطراف شهرستان کنگان (بی‌بی‌حبش) به پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور احداث فضای سبز و پارک کوهستانی است که این موضوع گامی بزرگ با هدف توجه به مسئولیت‌ اجتماعی مناطق پیرامونی است.

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • سفر یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی