Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شیوع کرونا در کشور، افراد زیادی نیز به این بیماری گرفتار شده اند که در میان آنها چهره‌های مشهوری هم یافت می‌شوند. ابتلای این افراد مطرح ثابت می‌کند که عمل به نکات بهداشتی و سخنان کادر پزشکی سبب می شود تا در ریشه کنی این بیماری زودتر به مقصد برسیم و همچنین عدم توجه به خبرهای جعلی و شایعه در این راه به مسوولان نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر کذب ابتلای مهدی رسولی پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به کرونا توسط برخی رسانه‌های مجازی وابسته به گروه های معاند نیز از این دست خبرهاست که سبب تشویش اذهان عمومی به خصوص طرفداران این تیم شده بود. 

شایعه

ابتلای سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به کرونا

پاسخ به شایعه

شایعاتی پخش شد مبنی بر این که رسولی پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که چند وقتی است پس از استعفای انصاری‌فرد به این سمت گماشته‌ شده هم یکی از نفراتی است که درگیر ویروس کرونا است. رسولی‌پناه طی روزهای اخیر علائم مشکوک به ویروس کرونا داشته و همین موضوع باعث شد برای دادن تست به بیمارستان مراجعه کند و جواب تست کرونای او منفی بود. رسولی پناه با تکذیب خبر ابتلایش به ویروس کرونا اعلام کرد که هیچ مشکلی ندارد و در سلامت کامل به سر می‌برد. با توجه به اوضاع پیچیده مدیریتی باشگاه پرسپولیس خبر درگیری رسولی پناه به کرونا نگرانی زیادی برای هواداران این تیم ایجاد کرد که حالا با تکذیب این خبر دیگر جای نگرانی نیست.

برچسب‌ها ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس اخبار جعلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس اخبار جعلی ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس اخبار جعلی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا رسولی پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی