Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - باهدف کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه کار و تولید و تلاش استان آذربایجان شرقی برنامه‌های هفته کارگر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، میراحد حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: همه ساله با حضور و هماهنگی تشکل های کارگری و کارفرمایی برنامه های هفته کارگر در حوزه های مختلف برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا اکثر این برنامه‌ها به صورت مجازی، آنلاین اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی پیرامون اجرای برنامه های هفته کارگر امسال اشاره کرد و افزود: به دلیل عدم امکان دسترسی کامل به فضای مجازی تلاش می‌کنیم تا با ایجاد بسترها و ظرفیت های لازم در واحدهای تولیدی این ایام را با حضور حداکثری کارگران و کارفرمایان بصورت مجازی برنامه ریزی و اجرا کنیم.
وی با اشاره به وظایف ذاتی این اداره کل در حفظ و صیانت از نیروی ارزشمند کار افزود: با توجه به شرایط این ایام نظارت بر اجرای برنامه های سلامت محور از طریق خانه های بهداشت کارگری و نیز اعزام بازرسان کار جهت بازدیدهای میدانی از مجموعه واحدهای تولیدی صنعتی استان از مهم ترین برنامه ها و اقدامات این اداره کل در حفظ و سلامت نیروی کار خواهد بود.
رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان خاطرنشان کرد: جلسات کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد بزرگداشت هفته کارگر به صورت مجازی و با مشارکت شرکای اجتماعی، نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار خواهد شد که برنامه های مجازی هفته کارگر طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه های هفته کارگر صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901317

دیگر خبرها

  • فعالیت اقتصادی ۲۴۰ هزار بیمه شده کارگری در سیستان وبلوچستان
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند