Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@16:23:33 GMT

دفع حملات‌ائتلاف‌سعودی به2استان‌ یمن

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۱۴۷۰

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، حملات نیروهای ائتلاف عربی تحت امر عربستان در استان‌های مأرب و جوف را دفع کردند. ناطقان: به نقل از المسیره، یحیی سریع،  سخنگوی نیروهای مسلح یمن حمله نیروهای ائتلاف سعودی در شهرستان مجزر واقع در استان مأرب و شهرستان خب و شعف واقع در استان الجوف را دفع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 یحیی سریع تأکید کرد، در جریان این عملیات تعدادی از خودروهای زرهی منهدم و ده‌ها تن از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ حمله انجام دادند. آنها ۲۱ حمله به شهرستان‌های مجزر و صراوحدر مأرب و سه حمله به شهرستان خب و الشعف در الجوف و شش حمله به منطقه مرزی الملاحیط در استان صعده و سه حمله به منطقه الفرع در صعده  انجام دادند. منبع: ایسنا برچسب ها: حملات‌ائتلاف‌سعودی ، دفع ، استان یمن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حملات ائتلاف سعودی دفع استان یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس گزارش این رسانه و سایر رسانه‌های انگلیسی از جمله اسکای‌نیوز، هکرهای منتسب به چین در حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس، به اطلاعات پرسنل نیروهای مسلح این کشور دست پیدا کرده‌اند.

هکرها در این حمله که براساس گزارش‌ها دو یا سه بار تکرار شده است، به سامانه حقوق و دستمزد متعلق به یک شرکت زیرمجموعه وزارت دفاع انگلیس و اطلاعات ده‌ها عضو و کهنه‌سرباز نیروهای مسلح این کشور دسترسی پیدا کردند.

وزارت دفاع انگلیس طی سه روز اخیر در تلاش بوده است تا وسعت این حمله سایبری را مشخص کند. گفته می‌شود که هیچکدام از اطلاعات مذکور به سرقت نرفته و وزارت دفاع انگلیس از افراد خواسته است تا درباره امنیت اطلاعات‌شان نگران نباشند.

این حمله سایبری پس از آن صورت گرفته است که چندی پیش «بازیگران وابسته به چین» در دو حمله سایبری به انگلیس حد فاصل سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مقصر اعلام شدند.

کد خبر 6099100

دیگر خبرها

  • کم رنگ شدن خط قرمز عدم استفاده از تسلیحات غربی علیه روسیه
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • تشدید حملات مقاومت عراق به اهداف صهیونیستی همزمان با حمله به رفح
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)