Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا صدر اعظم نوری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران خواستار ارائه آمار فوت‌شدگان کرونایی در تهران به صورت تفکیک شده از هم شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ زهرا صدر اعظم نوری در تذکری پیش از دستور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: دو موضوع را مطرح می کنم؛یکی اینکه به نظر می‌رسد بیش از یک سوم فوت شدگان کرونایی در شهر تهران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: وقتی جمعیت ثابت تهران ٨ میلیون و هفتصد هزار نفر  است طبیعیه که تعداد فوت شدگان تهران بیشتر باشد بنابراین  از وزارت بهداشت تقاضا داریم حداقل آمار شهر تهران را روزانه به صورت شفاف و تفکیک شده اعلام کند.

نوری تاکید کرد: این اعلام موجب بازدارندگی حضور مردم در فضاهای عمومی خواهد بود زیرا تعدادی از شهروندان که کار ضروری ندارند و از سر بی توجهی وارد محیط های اجتماعی می شوند با دانستن آمار تفکیک شده فوتی‌های تهران، در خانه می مانند.

رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست شورای شهر تهران اضافه کرد: موضوع دیگر این که از آقای هاشمی می خواهیم تا درباره آن تصمیم‌گیری شود  درباره ١٤٩ پرونده کمیسیون ماده هفت است که در صف بررسی مانده‌اند.

نوری گفت: این آمار شامل  ٦٧ پرونده در انتظار صحن علنی،٢٢ پرونده در انتظار بازدید و٦٠ پرونده در کمیسیون شهرسازی است که انتظار دارم ساز و کار مشخص جهت رسیدگی اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صدراعظم نوری کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران تفکیک شده فوت شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید