Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@04:19:16 GMT

بارندگی در اصفهان ۲۵ تصادف خسارتی و جرحی بهمراه داشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۱۹۴۹

بارندگی در اصفهان ۲۵ تصادف خسارتی و جرحی بهمراه داشت

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: از این تعداد تصادف، ۲۳ مورد خسارتی و ۲ مورد جرحی بود که از بین تصادف‌های خسارتی ۱۰ تصادف در محورهای جنوبی شهر، هشت تصادف در محورهای غربی و پنج تصادف در شرق رخ داد.

وی با بیان اینکه غروب دیروز شنبه با شروع بارش باران، یک مورد واژگونی یک دستگاه تریلی در محدوده پل دفاع مقدس در صفه اتفاق افتاد، تصریح کرد: با وجود همه هشدارها و اقدام‌های انجام شده همچنان به‌هنگام بارش‌ها، شاهد تصادف و واژگونی خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین در بزرگراه‌های کلانشهر اصفهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی، دلیل برخی از این تصادفات که پس از بارندگی اتفاق می‌افتد را جنس و کیفیت آسفالت بزرگراه‌ها دانست و افزود: هرگاه که در کلانشهر اصفهان بارش باران داریم، پلیس راهور به شدت نگران رخ دادن حادثه واژگونی یا قیچی کردن تریلی‌ها و کامیون‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه این مشکل بیشتر در محورها و بزرگراه‌های جنوبی کلانشهر اصفهان مانند شهید دستجردی، اقارب پرست و صفه اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادهای اصلی برای رفع این مشکل، انتقال مسیر خودروهای سنگین به کمربندی سپاهان‌شهر در غرب اصفهان است که این موضوع در جلسه‌هایی با مسوولان استان مطرح شد و امیدواریم با تکمیل کمربندی غرب، هرچه زودتر اجرایی شود.

رییس پلیس راهور اصفهان با بیان اینکه مسیر کمربندی سپاهان‌شهر به سمت باغ ابریشم هنوز استانداردهای کافی و لازم برای تردد خودروهای سنگین را  ندارد، گفت: انتقال مسیر خودروهای سنگین به کمربندی‌های شرق و غرب اصفهان برای کاهش ترافیک و آلودگی و همچنین افزایش ایمنی بزرگراه‌ها ضروری است.

وی درباره تعریض پل شهید ستاری در ابتدای بزرگراه اقارب‌پرست نیز افزود: کارهای اجرایی این طرح آغاز شده و با تکمیل آن شاهد کاهش بار ترافیک و تصادفات در این محور و مقابل صفه خواهیم بود.

بارش باران از عصر شنبه سی‌ام فروردین در کلانشهر اصفهان آغاز شد و تا صبح یکشنبه ادامه داشت.

برخی از مسوولان از جمله رییس پلیس راهور استان اصفهان، بزرگراه‌هایی مانند  صُفه، اقارب‌پرست، شهید کشوری و شهید دستجردی را از نقاط حادثه خیر در کلان‌شهر اصفهان عنوان کردند که به جای اینکه بیشتر برای حل ترافیک شهری کارآمد باشند در مواقعی مانند بارندگی، تبدیل به نقاط حادثه‌خیز می‌شوند.

کلانشهر اصفهان ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اصفهان بارش باران بزرگراه تصادف دفاع مقدس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خودروهای سنگین کلانشهر اصفهان بزرگراه ها شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم)
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • ببینید | تصادف دلخراش در بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت!
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان