Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده‌های کشاورزی طی نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای کمک به این وزارتخانه جهت تحقق شعار سال اعلام کردند.

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی در دانشکده‌های کشاورزی دانشگاه‌های کشور طی نامه‌ای به کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای کمک به این وزارتخانه جهت تحقق شعار سال اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم جهاد کشاورزی؛
جناب آقای دکتر خاوازی
سلام علیکم؛

با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب که توسط مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تدوین گردیده و همچنین، لزوم دستیابی به جهش تولید در سال جاری و نقش تعیین کننده بخش کشاورزی در این زمینه و با توجه به مواضع و برنامه های راهگشایی که در صحبت‌های خود بیان نموده اید، و همچنین تاکیدات معاون اول محترم ریاست جمهوری در جلسه معارفه جنابعالی، برخی از گلوگاه های مهم در بخش کشاورزی را که امید است با مدیریت جنابعالی در طول دوران تصدی مسئولیتتان، مرتفع گردد خدمتتان متذکر می‌گردد.

بدیهی است نکات مطرح شده، در اغلب موارد، مورد توجه متخصصان و دلسوزان موضوع کشاورزی کشور بوده است و حتی در اکثر موارد، به صورت قانونی نیز مصوب و برنامه هایی برای تحقق آن ارائه گردیده است که متاسفانه اغلب در مرحله ی اجرا متوقف یا نیمه کاره مانده است.

لذا دانشجویان بسیجی متخصص در رشته‌های کشاورزی و اطراف آن، ضمن تذکر مجدد نکات مطرح شده، آمادگی خود را جهت کمک در طرح ریزی و ارائه برنامه‌های اجرایی اعلام نموده و تحقق موضوعات ذکر شده را پیگیری خواهد نمود.

1- توجه ویژه به بحث آمایش سرزمینی و کاداستر اراضی کشاورزی به عنوان رکن اصلی برنامه ریزی کلان و نیز تدوین یک الگوی بهره برداری جامع

2- لزوم نگاه زنجیره محور به تولید و عرضه محصولات کشاورزی و ایجاد یک رابطه تنگاتنگ و هوشمند بین تمام اجزاء این زنجیره به جهت دستیابی به خودکفایی پایدار و رونق اقتصاد کشاورزی

3- لزوم توجه هرچه بیشتر و سختگیرانه تر به سلامت محصولات کشاورزی و رعایت استاندار های قانونی هم در حوزه محصولات تولید شده در داخل کشور و هم محصولات وارداتی

4- دقت و حساسیت هرچه بیشتر به مسئله بیوتروریسم در واردات نهاده ها و محصولات کشاورزی و نیز ارتباط با شرکت های بزرگ چند ملیتی

5- نگاه آب محور به تولید محصولات کشاورزی و استفاده از سایر عرصه های تولید مانند بیایان، آب دریا، بیوراکتور و...

6- لزوم نگاه به داخل و پشتیبانی از آن در تامین نیاز های غذایی کشور و مبارزه با واردات بی ضابطه و لطمه زننده و افراد حامی

7- استفاده از ظرفیت سایر نهادها در جهش تولید در محصولات کشاورز

توفیق روز افزون جنابعالی و سرافرازی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

امضا شده توسط دفاتر بسیج دانشجویی در:

دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان
دانشکده منابع طبیعی و کشاورزی دانشگاه کاشان
دانشکده کشاورزی بیرجند
دانشکده کشاورزی سرایان
دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاداسلامی تبریز
دانشکده کشاورزی دانشگاه سراسری مراغه
دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد کرمانشاه
دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان
دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا همدان
دانشکده کشاورزی دانشگاه ملایر
دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد کرمانشاه
دانشکده کشاورزی دانشگاه فنی و حرفه ای کرمانشاه
دانشکده کشاورزی دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی قزوین
دانشکده کشاورزی دانشگاه ایلام
دانشکده کشاورزی شهرستان دهلران
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد ایلام
دانشکده کشاورزی دانشگاه کردستان
دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد سنندج
دانشگاه فنی و حرفه ای ،دانشکده کشاورزی امیریه دامغان

دانشگاه صنعتی شاهرود،دانشکده کشاورزی بسطام

دانشگاه آزاد دامغان، دانشکده کشاورزی
دانشگاه شهید باهنر کرمان
دانشگاه جیرفت
دانشکده کشاورزی بردسیر
دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد
دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی خلیج فارس بوشهر
دانشکده کشاورزی گنبد
دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی دانشگاه بسیج دانشجویی امام خامنه ای کرمانشاه دانشکده کشاورزی دانشگاه دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد دفاتر بسیج دانشجویی محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید