Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش در پیامی به رهبر معظم انقلاب گفت: لطف و مرحمت پدرانه و ابلاغ «سلام رضایت» آن رهبر عالی‌قدر در روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ‌نگینی درخشنده بر ایام و سالیان افتخار ارتشیان است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، به دنبال پیام محبت آمیز حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معزز کل قوا به ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان صادر شد، فرمانده کل ارتش در پیامی از ابراز لطف فرماندهی معظم کل قوا تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این پیام خطاب به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) تصریح کرد: صیانت از اقتدار و عزت میهن اسلامی، وظیفه‌ای سترگ بر دوش فرزندان برگزیده و شایسته ملت و مریدان حضرت ولایت در ارتش جمهوری اسلامی ایران است و وزانت این تکلیف، این جماعت را «صبّار» و «شکور» بارآورده، آن قدر که مشتاقانه در میادین ایثار و مجاهدت گام برمی‌دارند و بی‌هیچ چشمداشتی تلاش می‌کنند تا ارتشی در شأن و شایسته ملت عزیز و رهبر فرزانه آن باشند و چنان در تأمین رضایت الهی محکم و موفق گام برمی‌دارند که روز ارتش در وجه عالی «ایام الله انقلاب» قرار گیرد.  

فرمانده کل ارتش ادامه داد: آنچه امروز از تلاش مجاهدانه فرزندانتان در اجرای مأموریت‌های سربازی منعکس می‌شود، فرازی از قله‌های افتخار است که تحت هدایت آن فرمانده معظم فتح شده و ناگفته‌های بسیار باقی مانده که به وقت ضرورت، در تقابل خصم به رؤیت مشتاقان اعتلای کلمه حق خواهد رسید. ارتش پرتوان و انقلابی، امروز مأموریت و تکلیف خود را متفاوت از همه ارتش‌های دنیا و فراتر از حفظ امنیت زمین و آسمان و دریا می‌بیند؛ همگان گواهند که در اشتیاق سربازی حضرت ولی عصر(عج)، جبهه معنویت، بصیرت، ولایتمداری و مردم‌داری را هم برگزیده تا جلوه‌ای از ارتش منتظران ظهور و حامی مستضعفان و محرومان عالم باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: لطف و مرحمت پدرانه و ابلاغ «سلام رضایت» آن رهبر عالیقدر در روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ‌نگینی درخشنده بر ایام و سالیان افتخار ارتشیانی است که آنچه در توان دارند را خالصانه در راه رضایت حضرت حق(جل و علا)، امتثال فرمان ولی امر مسلمین و رفع آلام ملت صبّار به میدان آورده‌اند.

وی تصریح کرد: خرسندیم که اگر همیشه به فرمان حضرت ولی امر، در تقابل خصم، شمشیر برنده ولایتیم، این روزهایمان را با تدبیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) «سرباز درمانگر» شده و مرهم کسالت هم میهنان عزیز بوده‌ایم و تلاشمان مورد عنایت و رضایت مقتدایمان واقع شده است. با خرسندی از حدیث شریف حضرت امام هادی(علیه‌السلام) بهره می‌گیریم که: «وَ مَا خَصَّنَا بِهِ مِنْ وِلاَیَتِکُمْ طیباً لِخَلْقِنَا وَ طَهَارَةً لِاَنْفُسِنَا وَ تَزکِیَةً لَنَا: آنچه خداوند در پرتو ولایت‌مداری شما به ما ارزانی داشت، موجب پاکی طینت ما، پاکدامنی ما و برای تزکیه و تهذیب ماست».

فرمانده کل ارتش یادآور شد: ضمن عرض مراتب سپاس و امتنان همه همرزمانم در ارتش حزب الله، از لطف و عنایت پدرانه زعیم عالی‌قدر مسلمین نسبت به سربازان و خادمان ولایتمدار ملت در ارتش انقلابی، استدام سایه پربرکت آن امام عزیز، تداوم موفقیت و اقتدار نظام اسلامی و تحقق نگاه بلند شکل‌گیری تمدن عظیم و نوین اسلامی را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

کد خبر 419524

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب فرمانده کل ارتش روز ارتش کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد گفت: در روز شهادت امام صادق علیه‌السلام رژیم شاه به مدرسه فیضیه حمله کردند و طلاب و مردمی که در این مراسم حضور یافته بودند را مورد شتم و ضرب قرار دادند و شماری را نیز به شهادت رساندند.

امام جمعه قم با تسلیت شهادت صادق آل محمد (ص) بیان کرد: باید بدانیم علت تمام مصیبت‌هایی که در حق اهل بیت علیهم السلام روا داشته شده چه بوده که امام باقر علیه السلام فرمود هر کسی ستم‌های ناروایی که بر ما اهل بیت علیهم السلام روا داشته نشناسد با کسانی که این کار‌ها را انجام دادند شریک است. ائمه معصومین علیهم السلام در طول امامت خود بدنبال حاکمیت الهی بودند و حاکمان زمان می‌دانست که امام صادق علیه السلام داعیه امامت دارد و درسی که ما باید در این عرصه بگیریم پیروی از سیره اهل بیت علیهم السلام است و کسی که می‌گوید دین از سیاست جدا است در واقع از اسلام و دین چیزی نفهمیده است.

خطیب جمعه قم با اشاره به عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و پیچیده‌ای بود که ایران اسلامی در این عملیات محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: در اسرائیل تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید. رهبر معظم انقلاب در خصوص حل مشکل فلسطین در دیدار با معلمان تاکید کردند هیچ راه حلی جز بازگشت صاحبان این سرزمین وجود ندارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به اعتراض دانشجویان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سال‌های اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه قم ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان بشریت همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آن‌ها است، چرا که آنان می‌دانند اگر ملت‌ها بیدار شوند، نمی‌توانند به چپاول خود ادامه دهند و امروز این شرایط در غرب حاکم است. متأسفانه عده‌ای امروز در برابر اقدامات آمریکا علیه دانشجویان سکوت کردند.

آیت الله سعیدی با اشاره به آغاز دهه کرامت گفت: خروجی دهه ولایت صرف شادی و بزرگداشت نیست و بیان فضائل اهل بیت علیهم السلام باید در دستور کار باشد و خروجی دهه کرامت باید افزایش میزان ارادت و عمل مردم به آیات الهی باشد.

امام جمعه قم ابراز کرد: زیارت با معرفت اهل بیت علیهم السلام و عمل به احکام اسلامی باید سرلوحه برنامه‌ها باشد. از نیروی انتظامی به دلیل تلاش‌هایی که در عرصه حجاب و عفاف دارد باید تقدیر کرد. رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت در قالب دومین سفر به استان قم خواهند آمد که امید است این سفر نیز پر از خیر و برکت باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان