Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:45:40 GMT

رزمایش همدلی به مرکزیت مسجد انجام شود

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۲۵۴۲

رزمایش همدلی به مرکزیت مسجد انجام شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در چهارمین جلسه قرارگاه مواسات و همدلی، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های تمامی دستگاه‌های استان و گروهای جهادی و مردمی در جهت مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: به جهت بزرگی کار در هر نوبت باید از تلاش‌های صورت گرفته در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فراخوان رهبر معظم انقلاب برای دستگیری از افرادی که جریان کرونا بر زندگی آن‌ها اثر منفی گذاشته است، به اهمیت رزمایش مواسات تأکید کرد و گفت: تعدادی از گروه‌های آسیب‌پذیر تحت حمایت هیچ‌کدام از نهادهای دولتی و خصوصی نیستند که باید با شناسایی دقیق مورد حمایت قرار گیرند.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه قرارگاه مواسات در هر شهرستان باید تحت اشراف ائمه جمعه و جماعات آن شهرستان باشد، بر نقش محوری مساجد محلات در شناسایی و توزیع کمک‌ها تأکید کرد و گفت: بهترین شیوه توزیع کمک‌ها به‌صورت محله محور است لذا مساجد و ائمه مساجد به‌عنوان قلب هر محل نقش مهمی را در این رزمایش بر عهده دارند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر پرهیز از هرگونه موازی کاری بین دستگاه‌های استان در اجرای این رزمایش، گفت: تمامی دستگاه‌های استان باید ضمن اجرای امور خود به‌صورت مستقل با همکاری با قرارگاه مواسات و همدلی کار را وسعت بخشیده و از موازی کاری در این امر جلوگیری کنند.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در این رزمایش، عنوان کرد: خیرین و گروه‌های مردمی می‌توانند با تشکیل صندوق‌هایی تحت اشراف قرارگاه مواسات و همدلی اقدام به پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر موضوع سازی و اولویت سازی برای گروه‌های جهادی، افزود: با افتتاح و فعال‌سازی کارخانجات انبوه تولید ماسک نیازها به تولیدات گروه‌های جهادی کاهش می‌یابد لذا باید برای گروه‌های جهادی اولویت‌ها و موضوعات جدیدی در نظر گرفته شود.

کد خبر 4904138

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله حسینی همدانی استان البرز شهرستان کرج ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا بارش باران شهرکرد ایلام بیرجند نیمه شعبان قزوین گرگان استانداری قزوین کمک به نیازمندان قرارگاه مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان خراسان رضوی که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند‌.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند؛ بر این اساس آمادگی داریم 5800 گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند