Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرفی استاندارد سازی را مهم ترین بستر برای تقویت تولدی دانست و افزود: در سال جاری حمایت از تولید و تقویت نظارت بر استاندارد سازی از مهم ترین برنامه های اداره استاندارد در شهرستان بروجرد است.

«عنایت شرفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  با اشاره به اهمت تقویت تولید در بهبود وضعیت اشتغال و اقتصاد جامعه اظهار داشت:  استاندارد سازی مهم ترین راه تقویت تولید  است که باید مورد توجه تولید کنندگان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره استاندار بروجرد با اشاره به نامگذاری سال 99ه از سوی مقام معظم رهبری  به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده، افزود: تلاش برای تحق شعار سال مهم ترین راه تقویت تولید، اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی اشت.

 

وی با اشاره به برنامه اداره استاندارد بروجرد در حمایت از تولید طی سال جاری، بیان کرد: امید است با همکاری مسئولین شهرستان، در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات موثری انجام شود.

 

شرفی با اشاره به عملکرد اداره شهرستان در سال 98 ، گفت: در سال گذشته، 26 پروانه استاندارد برای فرآورده های تولیدی شهرستان صادر شد. 

 

وی افزود: بر اساس تصمیمات کمیته علایم مرکز استان، در مجموع 86 مورد تمدید، صدور، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی انجام گرفته است که از این تعداد 26 مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی مربوط به فرآورده هایی از قبیل ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، نمک خوراکی ید دار، آجر رسی، فیلتر هوا خودرو، بلوک پلی استایرن، بتن آماده، و ... انجام شد و 60 مورد نیز تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفت.

 

رییس اداره استاندارد بروجرد اظهار کرد: در سال 98 تعداد 1039 مورد بازرسی و نمونه ‎برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش کارشناسان انجام شد.

 

وی گفت: هم چنین 1331 مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفت که در این بازرسی ها، 185 کالای مغایر با استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری کالاهای مغایر انجام شد.

 

شرفی بیان کرد: در راستای کنترل میزان فروشی و حفظ حقوق مردم، در سال گذشته تعداد 161 مورد آزمون دوره ای بر روی ترازوهای واحدهای صنفی شهرستان انجام و 60 مورد پلمپ گذاری شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در زمینه صدور تاییدیه ایمنی آسانسور، اعم از اولیه و یا ادوراری عملکرد 174 مورد بوده است. در حال حاضر صدور گواهینامه های استاندارد آسانسور در شهرستان با توجه به همکاری بین دستگاه های مرتبط، روند رضایتبخشی دارد و تنها دغدغه این حوزه مربوط به مشکلات و عدم انطباق های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر بروجرد است که در این راستا اقدامات و پیگیری های زیادی برای رفع نواقص، توسط دستگاه های ذی ربط و در راس آن فرمانداری شهرستان انجام گرفته است. 

 

رئیس اداره استاندارد شهرستان بروجرد اظهار کرد: در سال 98 با استفاده از توان کارشناسی آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی، تعداد 105 مورد آزمون دوره ای نازل‎های سوخت مایع (اعم از بنزین و گازوئیل) و 142 مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین بازی شهرستان های بروجرد و اشترینان انجام گرفت.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهش تولید تحقق شعار سال استاندارد اداره استاندارد حمایت از تولید مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • کارگران رکن تولید هستند
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه