Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسوول کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم گفت:‌ توصیه‌ها و راهکارهای وزارت علوم برای برگزاری امتحانات امروز یا حداکثر فردا به دانشگاه‌های کشور ابلاغ خواهد شد.

سید علی اکبر صفوی مسوول کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره تدابیر و پیشنهادات این کارگروه ویژه برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها، گفت: امروز یا حداکثر فردا وزارت علوم توصیه‌ها و راهکارهای برگزاری امتحانات را به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این توصیه‌نامه با پیشنهاد کارشناسی کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم آغاز می شود و حدود ۸۰ درصد توصیه‌ها همان پیشنهاد کارگروه است که البته ممکن است وزارت علوم پس از بررسی به دلایلی بندهایی را کم و زیاد کند.

صفوی تاکید کرد: این کارگروه محلی برای ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی است و اجرا در اختیار دانشگاه‌ها است.

*آموزش الکترونیکی موضوع جدیدی نیست

وی گفت: اگرچه موضوع آموزش الکترونیکی در کشور ما در این شرایط ناشی از ویروس کرونا فراگیر شد اما اساسا آموزش الکترونیکی موضوع جدیدی نیست اما اولین دوره رسمی آموزش مجازی در ایران از سال ۸۲ آغاز شد و امتحانات این دوره‌ها هم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین راه‌کارهای مختلفی مبتنی بر فناوری یا حتی فشردگی تقویم امتحانات برای برگزاری امتحانات وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت علوم فناوری ابلاغ امتحانات برای برگزاری امتحانات دانشگاه ها وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکصد و دومین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره ‌های کوتاه مدت و کمیته تعیین شهریه دانشگاه برگزار شد.

علیرضا خیابانی سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه و دبیر کارگروه با اعلام این خبر به تشریح اهداف دوره پسیو فیبر نوری به عنوان یکی از دوره ‌های کاربردی مهم و مصوب این جلسه از کارگروه پرداخت و اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره، آموزش کامل عملیات کامل کابل‌ کشی، مفصل‌ بندی، تست و راه ‌اندازی فیبر نوری است و شایستگی ‌هایی که مهارت‌ جویان با شرکت در این دوره کسب می‌ کنند شامل آشنایی با تجهیزات پسیو فیبر نوری، مراحل کار با دستگاه فیوژن و انجام عملیات فیوژن زنی و تست و اندازه ‌گیری میزان افت خطوط فیبر نوری و آشنایی با کارکرد قلم نوری و تجهیزات پسیو است و این دوره برای اولین بار تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان برگزار می شود.

سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: علاوه بر این دوره، ‌مجوز دوره‌ های دیگری نظیر مدیریت منابع انسانی، تحلیل رفتار کارکنان با مدل دیسک، تولید گیاهان آپارتمانی و متصدی کافی شاپ صادر شده که علاق‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://sto.uast.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6096890

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد