Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری ۳ نفر تاکنون در جریان ناآرامی فروردین ماه در زندان عادل آباد شیراز خبر داد. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه پس از مهار ناآرامی در زندان پرونده مسببین حادثه در شعبه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز تشکیل شد اظهار داشت: در جریان این پرونده افرادی خارج از زندان تلاش داشتند ابزار و وسایلی از جمله گوشی‌های موبایل را به داخل زندان منتقل کنند که با هوشیاری نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده مجرمین حرفه‌ای و دارای سابقه کیفری هستند، گفت: این افراد علاوه بر کمک به موضوع التهاب در زندان تلاش داشتند از طریق دستگاه کوادکوپتر که برای تصویربرداری‌های هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد مخدر نیز به داخل زندان انتقال دهند که نقشه آنها بر ملا و این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

حادثه زندان عادل‌آباد شیراز 8 مجروح با جراحت سطحی داشته استحادثه زندان عادل‌آباد شیراز تلفات جانی نداشت/ شناسایی عوامل در دست بررسی استتایید ناآرامی در زندان عادل‌آباد شیراز / اقدام به فراری گزارش نشده است

رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: پرونده این افراد در مرحله تحقیقات است و تأکید کرده‌ایم تا پرونده به صورت ویژه و در سریع‌ترین زمان رسیدگی شود.

لازم به ذکر است ناآرامی در زندان عادل آباد شیراز در فروردین ماه امسال با اشراف اطلاعاتی و آمادگی کامل نیروهای انتظامی و حفاظت زندان مهار شد.

انتهای پیام/424/ش

R41382/P1377/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان عادل آباد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 849151 منبع: میزان برچسب‌ها استان گلستان آدم‌ربايى خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟