Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@01:13:21 GMT

«پهپاد» یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۳۴۱۷

«پهپاد» یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است و ما توسعه زیرساخت انواع موتور ازجمله موتور جت‌های بدون سرنشین را در سال جدید با قدرت پیش خواهیم برد. تاریخ انتشار: 12:28 - 31 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۸۸۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ دوم «افشین خواجه‌فرد» مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به تحویل‌دهی انبوه هواپیما‌های بدون سرنشین رزمی شناسایی و هدف به ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است، افزایش تولید و توسعه زیرساخت‌ها را در دستور کار قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با تشریح عملکرد پهپاد‌های ساخته شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، افزود: با توجه به وضعیت امروز جامعه جهانی، سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با رعایت پروتکل‌ها و استاندارد‌های بهداشتی روند تولید را متوقف نکرد و افزایش توان رزم هوایی نیرو‌های مسلح را با ساخت، تولید، بومی‌سازی و ارتقاء سامانه هواپیما‌های بدون سرنشین را به منصه ظهور رسانید.

خواجه‌فرد با بیان اینکه موضوع پهپاد یک ضرورت انکارناپذیر در قدرت هوایی است، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت انواع موتور ازجمله موتور جت‌های بدون سرنشین را در سال جدید با قدرت پیش خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دائماً تهدیدات حوزه هوایی در حال به‌روز شدن هستند، گفت: به‌روز رسانی سیستم‌های یکپارچه اویونیک را متناسب با تهدیدات، به‌روز رسانی، بومی‌سازی و ارتقا داده‌ایم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تصریح کرد: ایمان راسخ به نصرت و یاری الهی داریم و با توسل به ائمه اطهار (ع) و امام عصر (عج) مأموریت‌های خود را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

در مراسمی که روز گذشته با حضور امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم «خواجه فرد» مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع برگزار شد، هواپیما‌های بدون سرنشین چندمنظوره رزمی شناسایی و هدف شامل نسل جدید جت، ابابیل ۳ و کرار در سازمان صنایع هوایی و صنایع هسای اصفهان تحویل نیروی پدافند هوایی ارتش و نیروی هوایی ارتش شد.

بیشتر بخوانید:

تبریک موفقیت‌های ایران در مقابله با کرونا

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر خواجه فرد قدرت بازدارندگی ایران مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بدون سرنشین امیر سرتیپ هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتور‌های تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات افتخارآمیز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تحرکات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد