Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:39:53 GMT

کشف لوازم خانگی قاچاق و دستگیری ۵ سارق در شهرستان بهار

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۳۴۳۷

کشف لوازم خانگی قاچاق و دستگیری ۵ سارق در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان بهار حین گشت زنی در محور اصلی همدان به سنندج به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نوری بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد این محموله در یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های غربی حمل می‌شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۵ سارق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از دستگیری ۵ سارق با ۱۰ فقره سرقت طی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بهار بررسی موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با استفاده از اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی سارقان را شناسایی و در عملیات‌های غافلگیرانه ۵ سارق سابقه دار را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی، به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4903357

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا دستگیری سارق فرماندهی انتظامی همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام بارش باران شهرکرد بیرجند نیمه شعبان قزوین گرگان استانداری قزوین کمک به نیازمندان شهرستان بهار ۵ سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد