Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز فتاح با اشاره به تلاش های این نهاد برای مقابله با کرونا از آمادگی مجموعه خود برای همکاری کامل در این عرصه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در پایان نشست بنیاد مستضعفان که در راستای ارائه گزارش فعالیت های این بنیاد در دو ماه گذشته و مقابله با کرونا، برگزار شده بود. پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا در رابطه با چگونگی بهره گیری از املاک این بنیاد در مقابله با کرونا گفت :  به شهردار تهران و وزیر بهداشت اعلام شده است که در هر نقطه ای که نیاز به اسکان بیماران و کادرهای درمانی باشد، بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا املاک خود را در اختیار قرار داده و آن ها را جهت بهره برداری تجهیز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : حتی در راستای ایجاد فضاهایی برای قرنطینه نیز بنیاد آمادگی دارد تا املاک خود را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهد.

فتاح با اشاره به جزئیات این همکاری اظهار کرد : در 8 مکان مختلف و در 1 هتل که وابسته به بنیاد مستضعفان است تمامی امکانات بهداشتی و رفاهی با هزینه کامل بنیاد تعبیه شده و این مراکز آماده خدمات رسانی به بیماران هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان عنوان کرد : دانشجویان ایرانی که از خارج کشور به وطن برگردانده می شوند نیز در هتل های بنیاد مستضعفان اسکان داده شده اند. این مکان ها و املاک در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته است تا بتوانند از آن ها استفاده کنند. بنیاد در این حوزه فقط مسئول تجهیز این املاک است و مدیریت آن ها به ستاد ملی مقابله با کرونا واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وام هتل قرنطینه بنیاد مستضعفان کرونا مقابله با کرونا بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی اکبر محمدی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228568 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح