Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:25:07 GMT

اعلام برنامه‌های «یک‌هفته با سعدی و سپهری»

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۰۲۰

اعلام برنامه‌های «یک‌هفته با سعدی و سپهری»

برنامه‌های «یک هفته با سعدی و سپهری» اعلام شد.

به گزارش ایسنا، روز اول اردیبهشت، روز بزرگداشت سعدی و چهلمین سال درگذشت سهراب سپهری است. مرکز فرهنگی شهر کتاب از روز دوشنبه اول اردیبهشت تا هشتم اردیبهشت میزبان استادان و صاحب‌نظران است که درباره سعدی و سپهری سخن می گویند و در سایت، تلگرام و اینستاگرام شهر کتاب و دیگر رسانه‌های فرهنگی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول این یک هفته از مقالات، یادداشت‌ها و سخنان محمدرضا شجریان، فتح‌الله مجتبایی، ضیاء موحد، حسین معصومی همدانی، اصغر دادبه، میرجلال الدین کزازی، شمس لنگرودی، منصور رستگارفسایی، هوشنگ رهنما، فربد فدایی، احمد پوری، ایرج شهبازی ، مهدی محبتی، منصور پایمرد، حسن ذوالفقاری، موسی بیدج، مهنوش مشیری، رویا صدر، اسماعیل امینی، ایرج زبردست، کامیارعابدی، علی‌اصغر ارجی، سپیده موسوی و حسین کیانی استفاده می‌شود. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان