Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@14:01:01 GMT

ساز و کار استمرار نظام رتبه‌بندی معلمان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۰۸۵

ساز و کار استمرار نظام رتبه‌بندی معلمان مشخص شد

به گزارش اقتصادآنلاین، جلسه مشترک نمایندگان اکثر تشکلهای فرهنگیان و مسئولین وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور عصر جمعه در سازمان برنامه و بودجه کشور به ریاست محمدباقر نوبخت برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مسئولین وزارت آموزش و پرورش گزارشی از اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری در آن وزارتخانه را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس نمایندگان تشکلهای فرهنگیان با اشاره به نحوه و آثار اجرای همزمان نظام رتبه بندی و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تاکید کردند که این موضوع موجب شده است تا رتبه های مختلف اعم از پایه، ارشد، خبره و عالی همه در یک سطح قرار گیرند و عملا اهداف نظام رتبه بندی مخدوش و باعث نارضایتی بخشی از فرهنگیان شده است.

 پس از ارائه نقطه نظرات نمایندگان تشکلهای فرهنگیان، نوبخت با تایید وارد بودن نقدهای فرهنگیان بر نحوه اجرای همزمان رتبه بندی و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اظهار داشت: هرچند دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تکریم فرهنگیان مبالغ و اعتبارات قابل توجهی را برای اجرای نظام رتبه بندی و همچنین افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری اختصاص داد.

لکن به دلیل عدم تحقق اهداف نظام رتبه بندی که خاص و ویژه فرهنگیان است باید این نظام همچنان از ابتدای سال۹۹ استمرار یابد که این جمع بندی مورد تایید سایر اعضا قرار گرفت.

از این رو مقرر شد تا چگونگی سازوکار استمرار نظام رتبه بندی در جلسه ای که روز جمعه ۲۹فروردین با حضور نمایندگان تشکلهای فرهنگیان و مسوولان نظام آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، کارشناسی و تدوین و نتیجه آن در جلسه روز شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ با حضور نوبخت نهایی و با فوریت اجرایی شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آموزش و پرورش حق التدریسی ها سازمان برنامه و بودجه فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تشکلهای فرهنگیان نظام رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • گرامیداشت روز معلم
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد