Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس شورای شهر تهران از شهردار درخواست کرد که یک لایحه دو فوریتی به منظور اخذ مجوز برای ورود بدون عوارض خودرو‌ها به محدود طرح ترافیک به شورای شهر ارسال کند. تاریخ انتشار: 13:18 - 31 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۹۱۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در پایان دویست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسات قبلی شورای شهر تهران بیشتر موضوعات به بحث‌های پیرامون کرونا منعطف می‌شد، گفت: امروز از ٩ دستور جلسه‌ای که در دستور کار شورای شهر تهران بود، هشت دستور به بحث گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسن رسولی، خزانه‌دار شورای شهر تهران گزارشی درباره وضعیت مالی شهرداری تهران در ١١ ماه سال گذشته ارائه کرد.

او ادامه داد: همچنین در ادامه جلسه چند طرح یک فوریتی مورد بررسی قرار گرفت که مربوط به بهای خدمات پسماند بود که یک فوریت آن به تصویب رسید. در نهایت برای فعالیت‌های ستادی در شهرداری تهران از جمله ستاد مدیریت جمیعت شهر تهران چند نماینده مشخص شد.

بیشتر بخوانید:  تمهیدات حمل و نقل عمومی با شیوع کرونا چه تغییراتی کرده‌اند؟

رییس شورای شهر تهران در مورد اخذ عوارض از خودرو‌هایی که وارد محدوده طرح ترافیک می‌شوند، توضیح داد: این موضوع دارای یک مصوبه قانونی است، برای احترام به تصمیمات شورا وقتی چنین تصمیماتی در ستاد ملی کرونا گرفته می‌شود شهردار می‌توانست یک لایحه دو فوریتی بفرستد و از شورا نظر بخواهند. از شهردار درخواست می‌کنم زودتر این اقدامات را انجام دهند تا تصمیمات اتخاذ شده قانونی باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران طرح ترافیک شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن