Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور از تعویق یک ماهه برگزاری این المپیاد خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پاسالار رئیس کمیته‌ فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور بیان کرد: درباره برگزاری دوازدهمین المپیاد گروه علو پزشکی جلسه‌ای با معاون آموزشی وزارت بهداشت و ممتازمنش دبیر علمی المپیاد برگزار و مقرر شد با عنایت به شرایط فعلی آزمون غربالگری امسال با تقریباً یک ماه تاخیر نسبت به تاریخی که قبلا اعلام شده بود در تاریخ ششم تیرماه سال جاری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پاسالار افزود: آزمون به صورت الکترونیک توسط مرکز سنجش و به صورت غیرمتمرکز در بیش از چهل دانشگاه برگزار می‌شود و برای حفظ سلامت دانشجویان مسئله فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن مانند سال‌های گذشته بعد از آزمون غربالگری کارگروهی را خواهیم داشت، ولی امسال موضوع کارگروهی در حیطه‌های مختلف در ارتباط با کووید ۱۹ خواهد بود. تمام تلاش برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان و در عین حال حفظ کیفیت آزمون صورت خواهد گرفت. خوشبختانه اسامی داوطلبین پیش از عید توسط دانشگاه‌ها به دبیرخانه المپیاد ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا المپیاد علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه