Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال ۹۸، زمینه ازدواج ۱۶۳۸ نیازمند با هزینه ۵ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در استان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ علی ملک پور بیان کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اعطای جهیزیه به بانوان سرپرست خانوار در صورت ازدواج مجدد و ارائه کمک‌هزینه ازدواج به پسران از رویکردهای این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعطای جهیزیه به ۱۰۹۴ نوعروس نیازمند افزود: از این مجموع ۹۱۷ نفر، فرزند دختر مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و مابقی نیز دختران نیازمند غیرتحت حمایت بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه یکی از رویکردهای این نهاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از طریق ازدواج مجدد آن‌ها است ادامه داد: ۱۳۲ زن سرپرست خانوار نیز کمک‌هزینه ازدواج دریافت کرده‌اند.

ملک پور با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است گفت: همچنین هدیه ازدواج نیز به ۴۱۲ فرزند پسر خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اعطا شده است.

وی بابیان اینکه بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج چهارمحال بختیاری کمک هزینه کمیته امداد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد

 مولایی گفت: هفت سری جهیزیه شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان آذربایجان شرقی است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی