Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورحضرت از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند تا پایان ویروس کرونا در شهرستان ماسال خبر داد و گفت: صنوف متضرر از ویروس کرونا شناسایی شوند و برایشان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» پیش از ظهر امروز(یک‌شنبه، ۳۱ فروردین) در جلسه کارگروه فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: نزدیک به ۲ماه است که کشور درگیر ویروس کرونا است و زحمات  مسئولان و همکاری مردم سبب خروجی مثبت در ماسال نسبت به دیگر شهرستان‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه فوتی‌ها و بیماران درگیر کرونا در شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌ها بهتر بوده است افزود: طرح غربالگری صددرصدی که در شهرستان انجام شد سبب دریافت اطلاعات دقیق بهداشت و درمان و به طبع جلوگیری از این بیماری شد.

 

وی گفت: در این مدت طرح‌های ملی مختلفی را برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان برگزار شد که برخی از طرح‌ها با توجه به وضعیت شهرستان بومی‌سازی گردید.

 

پورحضرت با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و متضرر شدن برخی از صنوف تصریح کرد: طبق پایش‌های انجام شده خوشبختانه میزان متضرر شدن افراد در شهرستان کم بوده است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری هوشمند در شهرستان تا پایان ویروس کرونا ادامه دارد خاطرنشان کرد: صنوفی که در این ۲ ماه تعطیل بوده‌اند نیاز است که برایشان راهکارهایی برنامه‌ریزی شود تا خانواده آنها دچار آسیب نشوند.

 

وی اظهار کرد: امروز بهزیستی و کمیته امداد فارغ از جمعیت مددجو باید گستره پایش خود را افزایش دهند زیرا بسیاری از صنوف در جریان ویروس کرونا متضرر و دچار آسیب شده‌اند.

 

پورحضرت با بیان اینکه دولت در کنار یارانه‌های معیشتی، تسهیلات حمایتی و در حد توانش برای مردم کارهایی را انجام می‌دهد افزود: دولت در بدترین شرایط مالی در حال اداره کردن کشور است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه مردم باید از سامانه‌های اطلاع‌رسانی باخبر باشند و آموزش‌های مختلف را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... فرا گیرند گفت: کرونا سبب فاصله بین فرزندان با والدین شده است که امکان دارد در آینده سالمندان دچار افسردگی شوند و نیاز است کارشناسان بهزیستی مشاوره‌های لازم را به سالمندان ارائه دهند.

 

وی با اشاره به تشکیل کارگروه مواسات در شهرستان تصریح کرد: این طرح سبب کاهش آسیب‌ها در زمینه معیشتی می‌شود.

 

پورحضرت خاطرنشان کرد: اوقات فراغت دانش‌آموزان نسبت به گذشته بیشتر شده و والدین باید حواسشان نسبت به فرزندان بیشتر باشد تا کودکان به سمت و سوی فضای مجازی نروند و در کانال‌های غیرمجاز عضو نشوند.

 

در ادامه «جعفر صفری» با بیان اینکه نشاط اجتماعی پایین آمده و باید با برنامه‌ریزی راهکارهایی نشاط و آرامش را به زندگی برگرداند اظهار کرد: کرونا کاری کرد که بسیاری از مردمی که دارفانی را وداع گفتند غریبانه تدفین و خانواده‌هایشان تنهایی عزادارای کنند.

 

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه باید از این خانواده‌ها دلجویی شود افزود: برای سالمندان هم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم تا در آینده دچار افسردگی نشوند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاصله گذاری طرح فاصله گذاری هوشمند طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی فرماندار ماسال طرح فاصله گذاری برنامه ریزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند