Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:27:53 GMT

آزاد بودن برای ورود به طرح ترافیک به نفع پایتخت است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۴۷۹۵

آزاد بودن برای ورود به طرح ترافیک به نفع پایتخت است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران آزاد بودن خودروها را برای ورود به محدوده طرح ترافیک با توجه به شیوع بیماری کووید 19 به نفع پایتخت خواند.

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش ترافیک در روز گذشته نسبت به زمان مشابه سال قبل به دلیل عدم اجرای طرح ترافیک، گفت: بی تردید به صلاح است که در شرایط کنونی طرح ترافیک اجرا نشود به نظر من آزاد بودن ورود به طرح در این شرایط به نفع ماست چرا که در حال حاضر حمل و نقل عمومی پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اجرای طرح ترافیک از سر گرفته شود مسافرین بیشتری به حمل و نقل عمومی روی می‌آورند و خطر شیوع بیشتر می‌شود؛ لذا بهتر است ورود به طرح آزاد باشد. همچنین پیشنهاد دادیم که استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شود که قطعا تاثیر خوبی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در خصوص عدم دریافت عوارض ورود به طرح ترافیک نیز گفت: در این رابطه دو مقوله باید مورد توجه قرار گیرد یکی تعداد مجوزهای است که برای طرح ترافیک صادر می‌شود که روزانه حدود 103 هزار مجوز است و این امر مصوبه شورای ترافیک تهران بوده و تعداد مجوزهای ورود به طرح ترافیک در اختیار شورای شهر نیست.

وی ادامه داد: مقوله دوم در خصوص عدم دریافت عوارض ورود به طرح ترافیک نیز که در اختیار شوراست، بحث عوارض است که در حقیقت محدوده طرح ترافیک و عوارض آن را شورای شهر تهران تعیین می‌کند.

علیخانی تاکید کرد: با توجه به این که این مسئله مصوبه قانونی دارد بخشش و یا تخفیف در آن نیازمند مجوز شورا است؛ لذا باید شهردار تهران در صورتی که می‌خواهد این عوارض را نگیرد به شورا لایحه ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح ترافيك شوراي شهر تهران شهرداري تهران ورود به طرح ترافیک شهر تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌ های پایتخت برای کاهش تصادفات؛ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت برای کاهش تصادفات/ آغازطرح با بزرگراه آزادگان
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت