Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شهرداری منطقه یک همدان؛ حسین افشاری با اشاره به تعریض بلوار شهید «فهمیده» آن را یکی از معابر مهم شهر همدان برای مقاصد گردشگری دانست و بیان کرد: تعریض این بلوار باعث روان‌سازی ترافیک و تسهیل تردد عبور و مرور شهروندان و گردشگران خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تعریض در راستای اجرای طرح تفصیلی شهر همدان است، گفت: در بلوار شهید «فهمیده» دانشگاه‌های مهمی قرار دارد که این تعریض کمک بزرگی به سهولت رفت و آمد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان همدان افزود: تملک و بازگشایی این معبر که با بودجه‌ای ۳۵۰ میلیارد ریالی صورت پذیرفته اقدامی مهم از سوی شهرداری منطقه یک همدان به شمار می‌رود.

کد خبر 4903926

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری همدان حسین افشاری شهرداری همدان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا ایلام بارش باران شهرکرد بیرجند قزوین نیمه شعبان گرگان استانداری قزوین کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دوربرگردان‌ها در سطح خیابان‌ها، باهدف کاهش بار ترافیکی و کمک به تسهیل رفت و آمد خودرو‌ها اجرا می‌شود ، اما چند ماه پیش طبق مصوبه شورای ترافیک و به سفارش پلیس راهنمایی و رانندگی رشت، دوربرگردان بلوار شهید انصاری با کمک شهرداری رشت اجرا شد که به جای حل مشکل ترافیک، خودش موجب افزایش ترافیک در این بلوار شده است.

خبر از تحریریه امروز پیگیر این مشکل شده است.

دیگر خبرها

  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • پیاده‌روی چهارراه عضد اراک تعریض می‌شود
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه