Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@10:15:41 GMT

شایعه پراکنان اماراتی نقره داغ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۲۲۸

شایعه پراکنان اماراتی نقره داغ می‌شوند

خبرگزاری میزان- «جریمه ۵ هزار و ۵۰۰ دلاری برای شایعه پراکنان کرونایی» تصمیمی بود که دولت امارات در راستای کنترل شرایط این کشور و مقابله با شایعات در اخبار غیر رسمی گرفته است. تاریخ انتشار: 14:09 - 31 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۳۹۳۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از رای العام، دولت امارات در راستای اقدام برای کنترل و مدیریت شرایط کرونایی در این کشور اعلام کرد افرادی که درخصوص کرونا شایعه پراکنی کنند با جریمه ۵۵۰۰ دلاری مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مصوبه دولت امارات، هر فردی که اقدام به نشر و بازنشر اطلاعات یا دستورالعمل‌های بهداشتی دروغین، گمراه‌کننده، اشتباه یا غیررسمی از طریق رسانه‌های شنیداری، دیداری، نوشتاری یا شبکه‌های اجتماعی و غیره کند، جریمه نقدی خواهد شد.

طبق آخرین آمار اعلام شده، تاکنون ۶ هزار و ۳۰۰ فرد در امارات به کرونا مبتلا شده و در این میان ۳۷ تن جانشان را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: کرونا، کارگران مقیم کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس را به دردسر انداخت

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا شایعه امارات متحده عربی جریمه نقدی دولت امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا نابینایان-کم بینایان با نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این رقابتها با حضور ۷۰ ورزشکار و ۱۷ تیم دربخش نابینایان وکم بینایان طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه برگزار شد.

علیرضا امیری مرگاوی از ساری با مربیگری بهنام عبدی در این دوره از مسابقات موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره درماده ۱۰۰ متر کرال پشت و قورباغه شد.

همچنین محمد جواد محمدیان دیگر شناگر توانمند ساروی موفق به کسب ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز در مواد ۴۰۰ متر آزاد و ۵۰ متر کرال بدست آورد.

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • هوادار خاطی سپاهان نقره داغ شد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق