Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان اولویت اصلی به درستی در جامعه پیاده شود همه امور اقتصادی و اجتماعی سامان می‌گیرد و معرفی الگو‌های ایثار و از خود گذشتگی فرهنگ کمک به یکدیگر را برای مردم تبیین می‌کند. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در نشست با ائمه جمعه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: قرارگاه رزمایش مواسات از اهمیت خاصی برخوردار است و با وجود اینکه سالهای زیادی است که از ناحیه رهبری تاکید بر مسائل اقتصادی می‌شود و امسال نیز سال جهش تولید نامگذاری شده است پیداست رمز اولویت موضوعات اقتصادی و جهش در تولید از این جهت اولویت دارد که امکانات اقتصادی و معیشت زندگی و درمان بیماری و رفع انواع حوائج ضروری اولویت آن در این است که اینها قابل تعویق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان با ورود از رخنه اقتصاد و انواع شیطنت و نفوذ مصمم هستند از این طریق جامعه انقلابی را زمینگیر کنند افزود: فرمایشات رهبری درست مرهمی در نقطه درد است و قرارگاه رزمایش مواسات به عنوان فرهنگ متعالی اولویت اصلی است اگر آن درست شود در کنار آن همه امور درست می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قرارگاه رزمایش به عنوان امر فرهنگی درست و یک دلیل مهم است. با همه آسیب‌هایی که در طول تاریخ دیده‌ایم و  همه آنچه رخ داده اما محبت و انفاق در جامعه ما زیاد است و اینها محصول ایمان  و محصول تربیت اهل بیت (ع) است.

عبادی گفت: ویروس کرونا در کشورهای غربی با همه ادعاهایی که دارند چطور شد که  به دزدی‌های کلان دستکش و ماسک وسایل بهداشتی دست زدند. چطور کشورهای غربی با تمام ادعا از کشوری به کشوری دیگر به دزدی و غارت ماسک و دستکش دست زدند. آیا این ننگ نبود؟ چطور شد به فروشگاه‌ها حمله و قفسه‌ها را خالی کردند آیا این ننگ نبود؟ چطور شد در صف خرید اسلحه برای حفظ امکانات خانه و کالای خود مسلح شود و این نتیجه و محصول دموکراسی غربی است.

رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه؛ گوشه‌ای از اتحاد ایرانی‌ها در برابر دشمنانمشارکت فرهنگیان گیلان در رزمایش مواسات سپاه؛ بسته‌های حمایتی بین دانش‌آموزان محروم توزیع می‌شود

وی گفت: تفکر وحشتناکی که فقر و بیچارگی و عقب ماندگی یکی از شاصخه‌های این تفکر و به نوعی ستون فقرات آن است. آنها وقتی می‌خواهند در جامعه بشری سلطه خود را تحمیل کنند سیستم را طوری تنظیم می‌کنند که در شرایط عادی 99 درصد مردم زندگی معمولی و رو به پایینی داشته باشند و همیشه در تأمین مایحتاج روزانه با مشکل مواجه باشند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: محصول مکتب ما در مقایسه با محصول مکتب آنها که خون، خونریزی، جنگ و ظلم است چقدر تفاوت دارد. رزمایش مواسات قرارگاه این موضوعی ساده‌ای نیست که از کنار آن بتوان رد شد این محصول تفکر و مکتب است .

عبادی عنوان کرد: اقتضای انقلاب ما این است که به صورت وسیع زمینه برای همه جامعه فراهم شود و هر وقت موانع برطرف شود اقتضای انقلاب ما کمال است و عشق به کمال در ذات فطری هر انسان وجود دارد.

وی به ائمه جمعه استان توصیه کرد: در شرایط کنونی که معیشت برای مردم و کسبه سخت شده با معرفی الگو‌های ایثار و از خودگذشتگی، فرهنگ کمک به یکدیگر را برای مردم تبیین و تقویت کنند.

انتهای پیام/ 254/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه رزمایش مواسات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن گفت: بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: هیچ بازی‌ای تا پایان فصل برای ما راحت نیست. پنج بازی داریم و باید با تمام تمرکز، تلاشمان را بکنیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای بازی هستیم و چه می‌خواهیم تا شرایط را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: بازیکنان از اهمیت بازی باخبر هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا فردا به پیروزی برسیم. به بازیکنان هم گفتم، بهترین عملکرد را باید در هر بازی داشته باشیم بعدش هر اتفاقی که بیفتد تقدیر ماست.

دیگر خبرها

  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • ترجمه «لویناس، مکتب فرانکفورت و روانکاوی» چاپ شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است