Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، فرهنگ و ارشاد اسلامی را دستگاهی فرهنگی با ماموریت های متنوع فرهنگی و هنری در بخش‌های مختلف خواند و از تلاش مسوولان این دستگاه تقدیر کرد.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی 31 فروردین ماه در دیدار با مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ و هنر تاکید و اظهار کرد: سمنان استانی فرهنگی است که مردمی با اخلاق و فرهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دوران تصدی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های وی اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی دستگاه اجرایی مهم است و حجت الاسلام فضیلت فعالیت خوبی در این دوره داشت.

امام جمعه سمنان همچنین، وحدت حاکم بین مسوولان استان سمنان را خوب دانست و با تبریک به فرشید فلاح لاله زاری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای وی در این استان آرزوی موفقیت کرد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد استان سمنان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، خواستار ارائه رهنمودهای لازم برای فعالیت در این عرصه شد.

فلاح لاله زاری، برگزاری شورای فرهنگ عمومی به ریاست نماینده ولی فقیه در استان را بسترساز فعالیت‌های فرهنگی در جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی استان سمنان پس از سپری شدن بحران ناشی از کرونا برگزار و به فعالیت های خود در این عرصه با قوت ادامه دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین در اولین روز فعالیت خود در استان سمنان، با حضور در واحدهای مختلف این اداره کل با کارکنان بخش های مختلف دیدار و گفت و گو کرد.

فلاح لاله زاری در این برنامه بر ضرورت توسعه فعالیت های فرهنگی هنری، توجه به امور مختلف اداری و مالی و...در راستای ارتقا فرهنگ و هنر استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا- فرشید فلاح لاله زاری، مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین حجت الاسلام فضیلت مدیرکل پیشین این استان شده که اخیرا به عنوان مشاور معاون امور استان های وزارت ارشاد منصورب شده است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی نماینده ولی فقیه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود