Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی عمران از تولید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار ملزومات پزشکی و بهداشتی توسط دانشگاه فنی و حرفه ای خبر داد.

«ابراهیم صالحی عمران» در گفتگو با خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان درباره تولیدات اقلام بهداشتی دانشگاه فنی و حرفه ای در شرایط شیوع ویروس کرونا که جامعه با آن درگیر است گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار ملزومات پزشکی و بهداشتی توسط  واحد های فنی و حرفه ای در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: طراحی و ساخت نمونه تصفیه هوای محیط های بیمارستانی و نانو فیلتراسیون، تولید مواد ضدعفونی کننده، طراحی و تولید نمونه نیمه صنعتی تونل ضد عفونی کننده همراه، طراحی نمونه اولیه سیستم های ضد عفونی کننده نانو شوینده با نانوسیال، تولید ماسک استاندارد بهداشتی، تولیدکنندگان جراحی، لباس محافظت پزشکی، لباس محافظت پزشکی، پاپوش پزشکی، پاپوش پرستاری، لباس ایزوله بیمارستانی، ساق و کلاه بیمارستانی و دستکش بهداشتی از اقلامی بود که دانشگاه فنی و حرفه ای تولید کرد.

 

وی بیان کرد: همچنین در راستای پاسخ به مسایل اجتماعی  کارگاه های طراحی و دوخت دانشگاه فنی و حرفه ای نیز در سراسر کشور فعال شدند و تعداد ۵۱ هزار و ۸۱۵ گان جراحی، یک هزار لباس محافظت پزشکی، ۲۶ هزار پاپوش پرستاری، ۱۱ هزار و ۶۳۰ لباس ایزوله بیمارستانی، ۲۵ هزار دستکش بهداشتی، یک هزار ساق و کلاه بیمارستانی، یک هزار و ۲۰۰روتختی و روبالشتی بیمارستانی و یک هزار و ۴۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید شد.

 

صالحی عمران تصریح کرد:کمبته ویژه پیشگیری از ویروس کرونا با عنایت به گستردگی کشوری دانشگاه تشکیل شده است. همچنین اولین دوره مسابقات تولید محتوایی دانشجویی با محورهای فرهنگ سازی سلامت، خلاقیت، آموزش و مهارت و اخلاق برگزار شد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: صالحی عمران کرونا آموزش فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز