Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@17:18:51 GMT

حذف وعده‌های اصلی غذایی ممنوع

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۴۰۶

حذف وعده‌های اصلی غذایی ممنوع


وی ادامه داد: تمام غذا‌هایی که می‌توانند ایجاد آلرژی کنند، اغلب سبب سردرد نیز می‌شوند به عنوان نمونه ماهی، طعم‌دهنده متوگلوتامات سدیم که به برخی از غذا‌های آماده اضافه می‌شود و پروتئین شیر گاو در بعضی افراد عامل سردرد است.

صمدی تاکید کرد: فراموش نکنید تمام غذا‌های مانده به دلیل داشتن نگهدارنده‌ها می‌توانند سبب ایجاد سردرد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروبات الکلی، انواع آجیل، کره بادام‌زمینی، انواع لوبیا و باقلا، غذا‌های حاوی گلوتامات از قبیل: سس سویا، شیرین کننده‌های مصنوعی، غذا‌های حاوی نیترات از جمله سوسیس و کالباس نیز از جمله غذا‌های سردرد‌آور محسوب می‌شوند.

کارشناس و مشاوره علوم تغذیه و رژیم درمانی اضافه کرد: به افرادی که دچار سردرد می‌شوند در ابتدا توصیه می‌کنیم دلیل اصلی به وجود آمدن سردرد را بررسی کنند و از مصرف غذا‌های حاوی نگهدارنده خودداری کنند. بر این اساس مصرف غذا‌هایی که در ظرف پلاستیکی نگهداری می‌شوند باید به حداقل برسد و از مصرف غذا‌های مانده و کنسرو شده اجتناب شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر وعده غذایی موادغذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • وعده صبحانه را با این مواد غذایی شروع کنید
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • مسکن‌ها؛ مهم‌ترین علت بروز سردرد‌های میگرنی!
  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن