Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@14:55:55 GMT

اخبار مشروح ۱۳، یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۶۱۸

سخنان رئیس جمهور در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا؛ کمک بنیاد مستضعفان به اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا؛ افراد مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی و آمار مبتلایان به بیماری کرونا از مهمترین عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تصمیمات جدید ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا
رئیس جمهور در تشریح این تصمیمات گفت: فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه‌ها (به جز دکتری) همچنان تعطیل است، مساجد و اماکن متبرکه هم تا نیمه اردیبهشت بسته خواهد بود و ادامه اجرای این تصمیم به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رئیس بنیاد مستضعفان در تشریح آخرین اقدامات این بنیاد درخصوص کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، از بخشش اجاره بهای کسبه شاغل در املاک این بنیاد خبر داد.


از دیروز کسب و کار‌های کم ریسک در تهران نیز بازگشایی شده، اما مشاهدات میدانی از افزایش تردد شهروندان در سطح شهر و در برخی ساعات ترافیک شدید حکایت دارد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با ابراز رضایتمندی از ثبت نام متقاضیان در سامانه سلامت؛ نخستین روز اجرای این طرح را در تهران مثبت ارزیابی نکرد و گفت: اگر دستورالعمل‌ها، اجرا نشود، تدابیر سختگیرانه تری اتخاذ خواهد شد.


سخنگوی ستاد یارانه معیشتی در گفتگو با شبکه خبر، درباره این که چه کسانی مشمول دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا هستند و برای دریافت این تسهیلات چه باید بکنند، توضیح داد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این روز‌ها، هریک از اعضای خانواده بزرگ ایران، از هر قشری و در هر مکانی، آستین بالا زدن برای شکست این میهمان ناخوانده. عده‌ای با بخشش اجاره بهای مغازه یا منازل، عده‌ای با دوخت ماسک و البسه بیمارستانی و عده‌ای با تهیه بسته‌های معیشتی برای مناطق کم برخوردار


نشست رئیس جمعیت هلال احمر با خیرین و تشکل‌های مردم نهاد. رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست از کمک ۶۳ میلیارد تومانی خیران به این سازمان خبر داد.



بیش از ۶۰۰ هزارنفر از مبتلایان کرونا درجهان بهبود یافته‌اند، اما متاسفانه ۱۶۰ هزار نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.


رونمایی از دو سامانه راداری راهبردی
خلیج فارس، رادار بردبلند و راهبردی است که ۸۰۰ کیلومتر برد دارد، رادار مراقب هم از رادار‌های دقیق کنترلی سه بعدی با برد ۴۰۰ کیلومتر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از وصول جمعا ۱۳۴ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان از شرکت‌های متخلف به علت ایفای تعهدات ارزی خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ذخیره سازی مناسب آب پشت سد‌های سیستان و بلوچستان نوید بخش تابستانی خوب برای بخش کشاورزی این استان است.


اقدامات دولت سوریه در کنار مشارکت مردم و نیز همراهی و همکاری نیرو‌های مقاومت باعث شده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بسیار پایین باشد.


یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سنتی در افغانستان به ویژه در کابل، کاغذپران یا همان گُدی پران بازی است که در این روز‌های کرونایی به سرگرمی برخی مردم تبدیل شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر 13 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با آغاز دور جدید سفر عمره پس از توقف چند ساله، با مساعدت نمایندگی ولی‌فقیه، دو کاروان از اعضای بنیاد نخبگان دانشجویان و اعضای هیئت علمی، امروز اعزام خواهند شد که امیدوارم این سفر آغاز جریان ارزشمند اعزام دانشجویان به عمره باشد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آنها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد