Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:23:33 GMT

تعطیلی بازار روز دهدشت تا اطلاع بعدی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۷۲۵

تعطیلی بازار روز دهدشت تا اطلاع بعدی ادامه دارد

شهردار دهدشت گفت: بازار روز دهدشت تا اتخاذ تصمیم شورای سلامت همچنان تعطیل و ورودی‌های آن مسدود است.

اسفندیار برخه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: بازار روز دهدشت تا اطلاع بعدی و تصمیم شورای سلامت همچنان تعطیل است.

شهردار دهدشت با اشاره به بازگشایی خودسرانه تعدادی از غرفه‌های بازارروز توسط صنوف گفت: تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر بازگشایی بازار روز از طرف ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به بازاریان ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخه افزود: طی دو روز اخیر تعدادی از بازاریان به اختیار خود  قصد بازگشایی بازار روز را داشتند که به صورت حضوری و با کمک نیروی انتظامی و ماموران شبکه بهداشت از آنها خواستیم تا زمان اتخاذ تصمیم جدید همکاری خود را ادامه دهند.

برخه افزود: همه ورودی‌های بازار روز دهدشت مسدود است و تا ستاد پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا و تا اعلام تصمیم شورای سلامت تعطیلی بازار روز همچنان به قوت خود باقی است.

  شهردار دهدشت با اشاره به اینکه تعدادی از غرفه‌داران به صورت  پنهانی اقدام به خرید و فروش می‌کنند و متاسفانه همشهریان هم به رغم مسدود بودن ورودی‌ها از روی  داربست‌های فلزی وارد می‌شوند، گفت: شهرداری هیچ مسؤولیتی در قبال خطرات احتمالی ورود و خروج شهروندان به بازار روز در شرایط فعلی ندارد.

وی تصریح کرد: شهرداری در راستای حمایت از کسبه بازار روز اجاره بهای غرفه‌های تحت تملک را بخشید.

برخه افزود: همچنین از مستاجران بازار روز خواستیم با مراجعه به واحد سدمعبر یا درامد شهرداری برای استفاده از خدمات حمایتی نامنویسی کنند.

شهردار دهدشت گفت: در صورتی که از استانداری تسهیلاتی جهت تامین  بخشی از خسارت ناشی از ویروس کرونا اختصاص پیدا کند به این بازاریان پرداخت خواهد شد.

 

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: بازار نیروی انتظامی بیماری دهدشت بازار روز دهدشت شهردار دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید اصغر پوربهشت‌زاده گفت: اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ضمن دعوت از عموم برای شرکت در مراسم افزود: اجلاسیه شهرستانی پیش‌نیاز دومین کنگره ملی شهدای استان و این روز‌ها همه جای استان معطر به نام و یاد شهدا است.
وی از برگزاری پنج هزار برنامه ویژه در راستای کنگره ملی شهدا در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ۳۸۱ یادواره در قالب خانگی، پایگاهی، محله ای و اقشار از جمله برنامه‌ها برای گرامیداشت یاد شهدا در یک سال اخیر بوده است.
پور بهشت ادامه داد: در راستای بزرگداشت شهدا ۲۲۰ فقره جهیزیه به ارزش ۶۰ میلیارد ریال بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.
پوربهشت گفت:کاشت ۲ هزار نهال به یاد شهدا و اجرای جشنواره‌های فرهنگی به یاد شهدا از دیگر برنامه‌ها بود.
وی با اشاره به رنجش خاطر خانواده شهدا و اعتراض نسبت به وضع موجود تصاویر شهدا در معابر افزود: امروز به برکت اجلاسیه شهر مزین به تصاویر ۴۱۲ شهید خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت