Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:54:02 GMT

برداشتن وسایل ضروری از خوابگاه‌ها کاملاً اختیاری است

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۹۱۷

برداشتن وسایل ضروری از خوابگاه‌ها کاملاً اختیاری است

ایسنا/همدان معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها کاملاً اختیاری است و صرفاً برای تسهیل امور شخصی و آموزش مجازی و به اصرار و نیاز تعداد محدودی از دانشجویان بوده و هیچ‌گونه اجباری برای مراجعه وجود ندارد.

دکتر اسدالله نقدی پیرو سوالات برخی دانشجویان در زمینه برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها مطرح کرد: توصیه اکید معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به عدم حضور و مراجعه دانشجویان کارشناسی است، با این حال چنانچه دانشجویی نیاز داشته باشد صرفاً برای برداشتن موارد ضروری نظیر لپ تاپ، کتب و مدارک شرایط مراجعه مشروط و بدون امکان بیتوته و اسکان شبانه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوابگاه و اتاق‌های رزرو شده دانشجویان همچون گذشته برقرار و محفوظ است و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نباید وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: فعلاً درباره احتمال بازگشایی یا عدم بازگشایی خوابگاه‌ها هیچ گونه تصمیم‌گیری نشده و منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناویروس و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

نقدی متذکر شد: تا اطلاع ثانوی آموزش دوره کارشناسی به روش مجازی و غیرحضوری است و هرگونه تغییر احتمالی در سیستم آموزشی و ادامه ترم، به صورت آموزش حضوری به موقع توسط معاونت آموزشی اطلاع‌رسانی خواهد شد و در آن صورت خوابگاه‌ها نیز فعال خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت استمرار نظام آموزش مجازی و ادامه تعطیلی خوابگاه‌ها در طول ماه‌های آینده، زمان‌های متناوب دیگری تا پایان ترم برای تحویل وسایل شخصی و بردن وسایل درنظر گرفته شده و اطلاع رسانی خواهد شد بنابراین دانشجویان هیچ نگرانی بابت وسایل به جا مانده و اتاق‌های رزرو شده نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا، نقدی تصریح کرد: به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و مدنی انتظار می‌رود دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به منظور حفظ سلامت خود و دیگران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کارزار «ماندن در خانه» عمل کنند و سفرهای غیرضروری را به تعویق بیندازند و در بازگشت سریع‌تر شرایط جامعه به وضعیت عادی سهیم باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کروناویروس دانشگاه بوعلی سینا خوابگاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • محبت یک کشش روانی است یا امر اختیاری؟
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد