Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@07:45:08 GMT

۹۵۶ نفر در کردستان به کوید ۱۹ مبتلا شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۵۹۶۵

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از دو هزار و ۱۲۲ نمونه گرفته شده تاکنون ۹۵۶ نفر مثبت و هزارو ۵۴ مورد آن‌ها نیز منفی بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: از ابتدای ورود این ویروس به استان تاکنون ۱۰۶ نفر جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: افراد جان باخته ۳۲ نفر در سقز، ۱۶ نفر در قروه، ۱۸ نفر در سنندج، ۱۵ نفر در بانه، ۷ نفر بیجار و ۵ نفر نیز در مریوان و در کامیاران ۸ و ۴ نفر دیواندره و ۱ نفر در دهگلان بوده است.

فلاحی به تفکیک موارد مثبت شناسایی شده در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۵۷ نفر مربوط به سقز، ۱۳۳ نفر بانه، ۲۳۲ نفر سنندج، ۵۰ نفر کامیاران، ۶۸ نفر قروه، ۵۸ نفر مریوان، ۴۷ نفر دیواندره، ۴۴ نفر بیجار، ۵۲ نفر دهگلان و سروآباد ۱۵ نفر بوده است.

او گفت: تاکنون ۵۲۱ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور