Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه فرماندهان فرهنگ هستند، گفت: باید سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) در ماه مبارک رمضان که عشق به معنویات اوج می گیرد برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۳۱ فروردین) در دیدار با ائمه جمعه خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش مساوات و کمک مومنانه، اظهار کرد: سالهای متوالی است که رهبر معظم انقلاب بر مسائل اقتصادی تاکید دارند و امسال را «جهش تولید» نامگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسائل اقتصادی یا جهش تولید برای کشور اولویت دارد، گفت: امکانات، معیشت زندگی، درمان بیماری و رفع انواع حوائج ضروری جامعه قابل تعویق نیست و دشمن با ورود از رخنه اقتصاد و نفوذ برنامه دارد تا از این طریق جامعه انقلابی ما را زمین گیر کند بنابراین فرمایشان رهبر حکیم انقلاب مرهمی بر درد است.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: اما اولویت اصلی تشکیل قرارگاه رزمایش مساوات و همدلی به عنوان یک فرهنگ متعالی است بدین معنا که اگر این فرهنگ درست شود در پای آن تمام امور درست خواهد شد در غیر این صورت هر چند ظاهر امور اطلاح شود اما هرگز درست نخواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه قرارگاه رزمایش مساوات یک دلیل « انی» است، تصریح کرد: ما در بحث های فلسفی و  کلامی، قالب استفاده هایی که می کنیم از دلیل «لمی» است که بسیار کاربرد دارد اما آن کاربرد را در انواع و اقسام مسائل اجتماعی، سیاسی و غیره در صحنه و میدان، همان نتیجه را با دلیل « انی» می گیریم، و چون جنبه ی عملی دارد، تأییدات تجربی نیز او را تقویت می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه محبت، غم خواری، ایثار، از خود گذشتگی و انفاق جزو مسائل اتفاقی نیست بلکه محصول ایمان، مکتب انبیاء، اهل بیت و تربیت امام صادق(ع) است، ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در جهان همگان مشاهده کردند که در کشورهای غربی با همه‌ی ادعاهایی که داشتند با کمال بی حیایی به دزدی های کلان دستکش و وسایل بهداشتی دست برد زدند و افراد به فروشگاه ها را خالی کردند و برای امنیت خانه و امکاناتشان در صف خرید اسلحه ایستادند؛ این موارد جز ننگ چیز دیگری نیست.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه  امروز می توان تفاوت محصول مکتب انبیاء الهی و ایمان را با محصول دموکراسی غربی را مشاهده کرد، افزود: در تفکر لیبرال دموکراسی غرب مسئله حسن و قبح و خوب و بد تنها در جایی که توجیه اقتصادی داشته باشد معنا می دهد یعنی همه‌ی ارزشهای انسانی و الهی را در حد حیات یک سوسک فرو می‌ریزند.

 

به گفته وی تفکر غرب، تفکر وحشتناکی است که فقر، بیچارگی و عقب ماندگی یکی از شاخصه‌ها و ستون فقراتش است، چرا که آنها وقتی می خواهند سلطه ی خود را بر جامعه ی بشری تحمیل کنند، ابتدا آن جامعه را فقیر، ضعیف، ناتوان و عقب مانده می کنند. انگلیس در دوران استعمار خود، با پنبه سر می برید و امروز نیز مسئولیتش به عهده امریکا به عنوان شیطان بزرگ افتاده است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مستکبران جهانی به هر بهانه ای ابتدا زیرساخت ها کشورهای مختلف را ویران می کنند تا جامعه را ضعیف و بر آنها حکومت کنند، گفت: محبت، انسانیت، شرف و رحم در تفکر مستکبران معنی نمی دهد و مدعیان غربی برای نابودی بشر در آزمایشگاه ها ویروس و میکروب می سازند.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: رزمایش مواسات یک مسئله ای ساده نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنیم بلکه به عنوان یک دلیل «لمی» در مقایسه با آنچه که در دنیا وجود دارد بسیار قابل ارزش است.

 

وی با اشاره به اینکه ایثار و از خودگذشتگی مردم برای کمک به دیگران باعث شرمندگی ما می شود، گفت: اما شرمندگی بیشتر این است که گاهی بعضی از مسئولین که همچنان زیر تابوت تفکر لیبرال غربی با التماس سینه می زنند، احیانا نسبت به این همه ارزش های مردم کم تفاوت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم بهره گیری از زندگی پیامبران و جانشینان پاک آنها مخصوصا در ماه مبارک رمضان که عشق به معنویات اوج می گیرد، افزود: باید سیره و سبک زندگی اهل بیت علیه السلام برای مردم تبیین شود چرا که این برای جوانان و نوجوانان ما که در مقابل انواع شیطنت های فضای مجازی و حقیقی قرار دارند، بهترین دلیل است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه فرماندهان فرهنگ هستند، تصریح کرد: هر فردی باید به وظیفه ای که بر  عهده دارد به درستی عمل کند تا زمینه‌سازی‌ها به گونه ای باشد که بتواند نوع بشر را نجات دهد زیرا امروز تنها بحث ایران، فلسطین، عراق، لبنان و ... مطرح نیست، بلکه از همه بدتر حال خود مردمی است که قدشان زیر بار حکومت های لیبرال غربی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان خم شده است.

 

به گفته وی مردم فرانسه ۷۰ هفته است که وارد بر صحنه شده اند و تنها یک سئوال دارند که چرا یک درصد جمعیت مالک ۹۹ درصد ثروت، و ۹۹ درصد جمعیت از یک درصد ثروت بهره می برند، اما دولت فرانسه به جای پاسخگویی، آنها را زندانی و شکنجه می کند، لذا با وجود بیماری کرونا باز هم به میدان آمدند و حرفشان این بود که ما حاضریم با کرونا بمیریم اما با سرمایه داری لیبرال غربی زندگی نکنیم.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیدار با ائمه جمعه رزمایش مواسات و همدلی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خراسان جنوبی خراسان جنوبی آیت الله عبادی ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان