Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، توسعه موضوعات مرتبط با شهر هوشمند یکی از برنامه‌های محوری شهرداری‌ها است و راه اندازی پروژه‌هایی در حوزه شهر هوشمند، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم می‌شود و همچنین امکان ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر را فراهم می‌کند.

مجید ضرغامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن اندروید شهرداری دهاقان اظهار داشت: نرم افزار شهروند آنلاین با هدف تسهیل راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری و ارگان‌های وابسته به شهرداری ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهروندان فهیم و محترم می‌توانند با نصب این نرم افزار بر روی تلفن‌های همراه شخصی خود از خدمات شهرداری بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی شهرداری دهاقان تشریح کرد: رسیدگی به درخواست‌های شهروندان ۱۳۷، رسیدگی به شکایات شهروندان، پرداخت قبوض شهرداری، پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه برخی از خدمات ارائه شده شهرداری توسط این نرم افزار است.

وی اضافه کرد: همچنین مدیریت و جمع‌آوری پسماند شامل پسماندهای خانگی، پسماندهای کسب و پیشه مدیریت و جمع‌آوری پسماند شامل پسماندهای خانگی، پسماندهای کسب و پیشه، پسماندهای صنعتی، استعلام پرونده‌های شهرسازی، اطلاع از مناقصات و مزایدات شهرداری، اطلاع از خبرهای مهم و به روز شهر، وجود کانال داخلی رسمی شهرداری که جایگزین پیام رسان های دیگر است از دیگر مزایای این اپلیکیشن است.

وی با بیان اینکه راه اندازی این سامانه ضمن اینکه ما را در رسیدگی فوری و حل مشکلات شهروندان یاری می‌کند بیان داشت: امکان رصد بیشترین درخواست‌ها و مشکلات شهروندان نیز توسط مسئولان شهرداری فراهم می‌شود.


 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن های همراه شهرداری مدیر روابط عمومی نرم افزار راه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید