Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@19:15:41 GMT

اتلاف منابع شهرداری تهران به علت تداوم موازی‌کاری‌ها

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۶۳۱۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در پایان دویست و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران  در جمع خبرنگاران درباره تصویب جزئیات لایحه «ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران» گفت: با توجه به اینکه شهرداری طی دهه های اخیر (دو دهه اخیر) به لحاظ ساختار اداری رشد غیرقابل قبولی پیدا کرده است، شورای شهر در دوره پنجم از ابتدا موضوع اصلاح ساختار سازمانی شهرداری تهران را در دستور کار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه موازی کاری در ساختار شهرداری تهران زیاد است، عنوان کرد: تداخل مسوولیت ها موضوع دیگری است که در شهرداری تهران به کرات اتفاق می افتد و مجموع این اقدامات به صورت جدی موجب اتلاف منابع شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در این راستا بحث اصلاح ساختار و تعریف ضوابط تشکیلاتی در دستور کار شورای شهر تهران قرار گرفت، در این رابطه دو لایحه در دستور است که اولین آن تحت عنوان لایحه «ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران» امروز به تصویب رسید.براساس آنچه که به تصویب رسید ماموریت ها و تعاریف بخش های مختلف شهرداری تهران تدقیق می شود.

اعطا با بیان اینکه در این باره مجموعه ضوابطی هم مقرر شده است، افزود: این مجموعه ضوابط می تواند ملاکی برای تشکیل ساختار جدید شهرداری تهران باشد، امیدوارم ظرف دو الی سه هفته آینده لایحه اصلاح ساختار شهرداری در دستور کار شورای شهر تهران قرار گیرد. ادغام برخی از معاونت های شهرداری یا جا به جایی برخی از شرکت ها و سازمان های ذیل معاونت ها و ادغام برخی از ادارات کل در دستور کار خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی اعطا شورای شهر تهران شهرداری تهران دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی گفت: تلاش ما بر این است که منویات رهبری در امر جهش تولید با مشارکت مردم را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تأسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل ابلاغ کردیم.

وی توضیح داد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تأیید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تأیید در اداره کل فراورده‌های سنتی، مکمل و طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضاً تا حدود ۶ ماه به طول می‌انجامید

رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

کد خبر 6089451 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید