Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:05:24 GMT

آتش‌سوزی منزل مسکونی در تهران ۵ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۶۵۸۲

آتش‌سوزی منزل مسکونی در تهران ۵ مصدوم داشت

رییس مرکز اورژانس تهران روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: صبح امروز یک منزل مسکونی در قوچ حصار ابتدای جاده جان بزرگی به سامانه ۱۱۵ اعلام که بلافاصله تکنسین های اورژانس به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

«پیمان صابریان» افزود:‌ بدلایل نامشخص یک منزل مسکونی دچار آتش سوزی شد که پس از خاموش کردن آتش ۵ نفر از ساکنان این منزل مسکونی دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ چهار نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

به گفته رییس مرکز اورژانس تهران یک مصدوم نیز در محل درمان شد و علت این آتش سوزی نیز در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

انبار لوازم صوتی و تصویری خودرو دچار آتش سوزی شد

فرمانده آتش نشانی ایستگاه ۵۳ شهر تهران اعلام کرد: آتش سوزی در طبقه دوم ساختمان ۳ طبقه قدیمی که تبدیل به انبار وسایل صوتی و تصویری خودرو شده بود، بامداد امروز با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

«محمد حسن امیدوار» افزود: ساعت ۵:۵۹ دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در خیابان مطهری، خیابان علی اکبری به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۵۳ و گروه امداد و نجات ۱۳ به همراه خودروی نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی در طبقه دوم یک ساختمان ۳ طبقه قدیمی که به عنوان انبار ضبط صوت و مانیتور اتومبیل بود روی داده بود که آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان با استفاده از دستگاه های تنفسی در قالب ۲ تیم عملیات مهار و جستجوی افراد گرفتار شده را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: پس از دقایقی تلاش این آتش سوزی گسترده مهار و در ادامه مشخص شد که در زمان وقوع آتش سوزی فردی در محل حادثه حضور نداشته است.

وی علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی امداد و نجات بیمارستان درمان شهر تهران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی منزل مسکونی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گفت: با اعلام خبر به مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع تصادف در جاده یاسوج_ بابامیدان بلافاصله امدادگران جاده ای به صحنه حادثه اعزام شد.

نکویی نژاد با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه امشب در تونل ۵ جاده بابامیدان به یاسوج رخ داد افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شد و ۳ نفر جان باخت.

وی ادامه داد: در این حادثه خودروی ۴۰۵ پس از برخورد با ایسوزو دچار آتش سوزی شد.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس