Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@08:18:31 GMT

۶۰ فرصت شغلی برای ایثارگران خوافی ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۶۶۰۵

۶۰ فرصت شغلی برای ایثارگران خوافی ایجاد شد

علی رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع اشتغال، جزء اولویت‌های مهم اهداف و برنامه های سال گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف بود و ۵۷ نفر از جامعه هدف ایثارگری خواف طی مدت مذکور در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و سه نفر از طریق طرح‌های خود اشتغالی جذب بازار کار شدند.

وی ادامه داد: ۳۳ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خواف طی سال ۱۳۹۸ از تسهیلات وام مسکن استفاده کردند و ۱۶ فقره پرونده برای برقراری حقوق و مستمری جانبازان فاقد درآمد تکمیل و نسبت به برقراری حقوق آنان اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف گفت: با توجه به کهولت سن بیشتر والدین شهدا و نیاز مبرم به مراقبت از جانبازان و آزادگان طی سال گذشته نسبت به برقراری حق پرستاری برای ۱۵ نفر از والدین شهدا اقدام و  ۲۰ نفر از جانبازان خوافی به کمیسیون پزشکی معرفی و  هزینه های درمانی والدین شهدا و ایثارگران از طریق بیمه دی پرداخت شد.

رمضانی افزود:  ۴۴ نفر از جامعه هدف ایثارگری خواف طی همین مدت برای بهره مندی از تسهیلات انشعابات آب، برق گاز و تخفیفات عوارض ساختمانی به مسوولان و دست اندرکاران ذیربط معرفی شده اند و برای ۷۴۳ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران این شهرستان دفترچه بیمه سلامت صادر شد.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با  ۱۱۰ شهید، ۲۸۹ جانباز و ۳۴ آزاده در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها اشتغال زایی خواف وام مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی خواف وام مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال زایی خواف وام مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ ، پایان خرداد سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متقاضی تسهیلات مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isaar.ir یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران ۲۰ ساله و با نرخ سود چهار درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه‌التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت است و در صورتی‌که ایثارگری قبلاً یک‌بار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره‌مند شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، اما دارای دهک‌بندی زیر ۷ و فاقد مسکن و مستأجر باشد، می‌تواند مجدداً از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت معرفی به بانک جهت دریافت این تسهیلات تا پایان خرداد سال‌جاری است، ادامه داد: نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها، ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها، ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751340

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی