Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه پاسداران از لحظات اولیه وقوع سیل در کنار مردم آسیب‌دیده حضور داشت گفت: محرومیت‌زدایی در اولویت اقدامات سپاه پاسداران است. ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ریگان، سردار حسین معروفی صبح امروز در آیین اهدای لوازم خانگی به مردم سیل‌زده روستای ده‌رضا شهرستان ریگان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: سیلاب‌ها از ابتدای امسال به سه منطقه رودبار جنوب، ده‌رضا ریگان و شهداد در استان کرمان خسارات زیادی وارد کردند و از همان لحظات ابتدای وقوع سیل سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در کنار مردم آسیب‌دیده حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در منطقه رودبار جنوب اقدامات اولیه لازم در بحث امداد و نجات، مهندسی، لایروبی گل و لای و ... انجام شده است افزود: مشابه همین اقدامات در منطقه ده‌رضای شهرستان ریگان هم توسط نیروهای سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی انجام شده است.

فرمانده سپاه استان کرمان: لباس، مکان و زمان برای سپاه معنا نداردفرمانده سپاه کرمان: لوازم خانگی اهدائی سپاه نیمه شعبان در مناطق سیل‌زده کرمان توزیع می‌شودفرمانده سپاه کرمان: جنوب استان کرمان قرق شد / اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان داده نمی‌شود‌

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه در این دو منطقه کالاهای آسیب‌دیده مردم شناسایی و توزیع لوازم خانگی در منطقه رودبار جنوب در نیمه شعبان انجام شد گفت: توزیع این اقلام اهدایی امروز در منطقه ده‌رضا انجام می‌شود.

وی با ابراز اینکه این اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم با وجهی که فرمانده کل سپاه پاسداران در اختیار ما گذاشتند تهیه شده است افزود: هزار و 500 خانوار با حدود 5 تا 6 هزار نفر در سیل اخیر ریگان در حدود 20 روستا آسیب دیدند.

معروفی با بیان اینکه میزان خسارات وارد شده به مردم در روستاهای مختلف متفاوت است تصریح کرد: اولویت کمک با کسانی است که بیشترین آسیب را در سیل دیدند.

وی با بیان اینکه در کاروان امروز 20 دستگاه یخچال، 80 تخته فرش، 35 اجاق گاز، 160 قطعه موکت 9 متری، 55 سرویس قابلمه 7 پارچه و 35 پنکه ایستاده وجود دارد عنوان کرد: ارزش ریالی این کاروان چیزی در حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعیفین در استان کرمان هر خدمت و کالایی که به مردم اهدا می‌کند، هدیه امام المسلمین حضرت امام خامنه‌ای است و ما چیزی از خودمان نداریم و هر چه هست هدیه حضرت آقا به مردم است.

وی با بیان اینکه در منطقه ده‌رضا در کنار مردم قرار می‌گیریم و کارهای عمرانی را در این منطقه دنبال می‌کنیم افزود: محرومیت‌زدایی در منطقه ریگان، فهرج و نرماشیر در اولویت اقدامات ماست.

معروفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر گروه‌های جهادی، پاسداران و بسیجیان ما در شهداد مستقر هستند که اقدامات آنها به زودی اعلام می‌شود گفت: کرونا و حضور مؤمنانه در رزمایش مومنانه را جدی بگیرید.

وی با بیان اینکه تعدادی از مردم ما از کرونا آسیب اقتصادی دیدند افزود: بهترین زمان انفاق در ماه مبارک رمضان و با تاسی به امام علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انتظار می‌رود مردم مؤمن کرمان در این برهه از زمان نیز چون دیگر برهه‌ها به صحنه آمده و شاهد حرکت بزرگ مردم کرمان در شاد کردن دل خانوارهای محروم باشیم.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سپاه پاسداران ده رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود