Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر مسافرت هم استانی ها با ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: با شیوع این ویروس آمار مسافران از 25 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی 49 درصد نسبت به این مدت در 98 کمتر بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهدی میقانی اظهار کرد: در این مدت 9 هزار و 514 سفر انجام شد که در این زمینه هم  29 درصد کاهش داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، استان گلستان دارای 1501 ناوگان مسافربری شامل  212 اتوبوس،586  مینی بوس و 703 سواری و 3221 راننده بخش مسافر به استناد کارتهای هوشمند صادره  فعال می باشد.

میقانی از جمله اقدامات حمل ونقل مسافر استان را در سال98، توسعه و نوسازی ناوگان مسافربری به تعداد2دستگاه اتوبوس و 36 دستگاه سواری با اشتغالزایی بیش از40 نفر، تاسیس و بهره برداری ازیک شرکت مسافربری با اشتغال قریب به 5 نفر و انعقاد قرارداد عاملیت با صندوق کارآفرینی و امید استان جهت توسعه و نوسازی ناوگان از محل کمکهای فنی و اعتباری سازمان برنامه و بودجه استان به میزان حداقل40 دستگاه سواری کرایه عمومی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: راه انداری سیستم فروش یکپارچه بلیت در پایانه مسافربری گرگان با هدف حذف دلالان و جارچیان در محیط پایانه جهت حفظ حقوق مسافرین هم از دیگر کارها در سال گذشته بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا مهر امسال سه هزار معلم جدید در استان جذب می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ محمد قویدل در نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به هرمزگان دوهزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم هم گفت: امسال سه هزار و ۷۰۰ برنامه مختلف بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در همه مدارس استان فردا یازدهم اردیبهشت ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • پول هست زمین نیست!
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت