Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:05:08 GMT

دانش‌آموزان خارجی از آموزش شاد بهره‌مند می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۵۶۷۵۳

دانش‌آموزان خارجی از آموزش شاد بهره‌مند می‌شوند

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «مهدی محمودی» با اعلام خبر فوق افزود: با هماهنگی های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش و این اداره کل، با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و با توجه به عدم تعطیلی آموزش، دانش آموزان اتباع خارجی همانند دانش آموزان ایرانی از فرصت برابر آموزش از طریق شبکه های سراسری صداو سیمای جمهوری اسلامی (شبکه آموزش و چهار) و همچنین از طریق شبکه آموزشی  دانش آموز (شاد) بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ادامه داد: نحوه استفاده دانش آموزان از شبکه دانش آموزی شاد، بعد از نصب برنامه با ورود و ثبت نام فردی جهت احراز هویت، با وارد کردن کد اتباع خارجی به جای کد ملی و انتخاب گزینه اتباع خارجی در قسمت سریال شناسنامه، و بعد از نصب نرم افزار توسط دانش آموزان، ایشان از طریق مدیران مدارس و معلمان به کلاس های مجازی اضافه خواهند شد.

به فاصله یک هفته از آغاز به کار شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)  بیش از ۹ میلیون دانش‌آموز و معلم به این شبکه آموزشی پیوسته‌اند.

مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش امروز درباره شاد اعلام کرد که در مناطقی که دانش آموزان امکان استفاده از اینترنت را ندارند هم تدابیری اندیشیده شده است. همچنین اتباع خارجی مانند سایر دانش‌آموزان می توانند در سامانه شاد ثبت‌نام ‌کنند. آن‌ها با همان کدی که در سامانه سناد استفاده می‌شود و در مدارس ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند در اپلیکیشن شاد ثبت‌نام کنند.

برچسب‌ها وزارت کشور وزارت آموزش و پرورش پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت آموزش و پرورش وزارت کشور وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان اتباع خارجی شبکه آموزش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۵۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آموزش و پرورش : با معلم بلاگرها برخورد قانونی می‌شود/ چند نفر از این افراد را از سیستم حذف کرده ایم
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: دانش‌آموز وسیله نیست/ برخورد قانونی با معلم بلاگرها
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی